|
|
|
|---|---|
|
Min 530d blev så här: under 2000 rpm=slöare än original 2-3000=ungefär som original över 3000=turboknuff Bilen varvar ju 1800 vid 100 på femman,så,jag lät de återställa bilen... Den svartrök förresten också ordentligt vid fullgas. | |
|
har du prövat Kcr:s produkter? Ska det vara på det viset?! |
|
|
Hade en Audi diesel innan med V6:a...Turboras vid användning av KCR:s produkter....men fasen vad den gick medans den gick. Ganska vanligt fel fick jag veta och då spelade det ingen roll om man körde snällt eller inte OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
|
Jag åker med KCR:s box och jag kan bara säga positiva saker om den. bättre ös med lägre soppaförbrukning. Det blir en helt annan bil vid tex omkörningar... Rickard |
|
| Jo,lät kcr trimma min bil idag. Nu är den i alla fall starkare i hela registret. BSR vill inte svara på varför den gick som den gick. Jag misstänker att de inte förstår sig på dieslar.... | |
|
kan också säga att KCR på 530d gör en offantlig skillnad... blev som en ny bil = samma skillnad som när man bytte upp sig från 525tds till 530d... mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.