|
|
|
|---|---|
|
Hej! Sitter i valet och kvalet på en E91:a 320i Touring -09. Dels deal öht, men det blir det nog:-)))), men färgvalet är svårt. Valet står mellan tre lagerbilar, med comfortpaket och istort sett inget mer. Färgalt.: Spacegrå Titansilver Safirsvart Tyg Vertex Anthracit i alla bilarna. Första tanken är svart, me det kanske blir för mycket med svart bil med den mörka interiören? VAd tror ni? | |
| väldigt svårt fal.. alla 3 färgerna är ju rätt vanliga.. vilken tycker du själv är snyggast? | |
Buspelle |
Man kan väl säga att hur du än väljer så kommer det att bli bra eftersom det är tre snygga och väldigt populära färger. Har själv safirsvart med svart läder och det är kanon. Spacegrå är annars en färg som det är lite mer "liv" och titan är en klassiker, alltid lika snygg oavsett bilmodell. |
|
Färgena du har som alternativ är alla snygga men ganska vanliga. Soldid SvartII är trevlig men kräver lite av en putsnisse för att komma till sin rätt. Monaco-blå är snygg och passar riktigt bra på en touring. Le Mans-blå är min favorit - kräver tydligen att du lägger till M-sport-paketet så den är något dyrare. |
|
|
Läer som en kråka, ser nu att det var lagerbilar och inte nybeställning. Jag skulle gå på safirsvart - klockren i alla lägen. |
|
| Titansilver metalic skulle jag tipsar dig, den är så fin o passar bäst med mörka interiören. Här är min 320iT Länk | |
|
Titansilver + mörk interiör = snyggt, men silver är lit väl vanligt/tråkigt? Vet faktiskt inte.... Synd att ingen var vit. Blir nog safirsvart ändå. |
|
|
Spacegrå hade jag valt av dom alternativen. Safirsvart går bort då repor syns så väl. |
|
| Glömt att återkoppla till tråden, men för den som undrar blev det en Spacegrå med advantage och komfort. SNYGGT om jag får säga det själv! | |
| Dymamic och comfort menade jag såklart, lite för tidigt än, har inte druckit morgonkaffet... | |
|
Gratulerar! Alltid kul med foton. Ditt tidigare bilägande är ju väldokumenterat så jag antar det dyker upp bilder på nya bilen också ;-) |
|
| Jodå... bilder på g... | |
|
Grattis! Har en SG själv med oyster inredning. |
|
|
Jag har en space grå 320i och är mkt nöjd. |
|
|
Ja, spacegrå gör sig verkligen på E91, tyckte först att det var en lite tråkig färg, men har ändrat mig :-) Oyster är förövrigt mycket läcker...... Ett par bilder, dock mobilbilder, finns på www.danielsgarage.tk Fler och bättre bilder på G. |
|
Terry N |
Mkt snygg färg, Får man fråga vad man får för rabatt om det är en lagerbil? Är lite sugen på en likadan, faceliften växer för varje dag!! |
| ca 10% | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.