|
|
|
|---|---|
|
Hej.. Jag har en Bmw 328 Touring -95 som har blivit helt slut i framfjädringen så nu har jag beslutat att byta ut dessa mot en coilovers sats så man får sänkt bilen samtidigt. Men vilka coilovers är prisvärda och bra? Letar efter så mycket prestanda och för så liten peng som möjligt, men vill kunna lasta i bilen utan problem. Finns ju så många som man inte har koll på alls.. K-sport, XYZ osv Sist till Gatebil så vart de 4pers och packning till taket så de måste de klara:) Alla tips mottages varmt.. mvh Isak | |
|
Valet handlar i stort sett bara på vad du är beredd att lägga ner på en sats... I vilket fall så rekomenderas Ebay starkt för detta köp...går att få till riktigt bra priser där. Jag köpte själva en superstar colivers-sats till min gamla 328 och var helt klart nöjd under den tiden jag hade dessa monterade. Själva företaget går ju att diskutera då dom är ganska dåliga på service. |
|
| Någon?? | |
|
Weitec eller FK hade jag satsat på. Kända märken med bra kvalitet kontra pris. Går du upp ett snäpp i pris så har du KW, H&R osv. Mvh Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.