|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
Lite tips, vet dock inte om dessa finns kvar! Länk Lite renovering bara =) //Magnus Tolf |
|
|
Jag inbillar mig att dom du länkar till är vanliga rs, inte staggered som Patriks och det blir inte riktigt lika kul. Jag tror jag kör vidare på Alpina spåret, jag tycker det blev riktigt bra. Problemet är att fälgarna på bilderna inte är mina och systersonen vill ha igen dom till ett av hans E28 projekt, så här kommer en efterlysning: ALPINAFÄLGAR KÖPES OMGÅENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
|
Kan va så. Haha inte dugg sugen på nya fälgar va ;) Lycka till! //Magnus Tolf |
|
| har fyra 17tummare till salu | |
|
GooCart: Jag får vika mig... jag förstår nu varför jag en gång valde att skaffa Alpinafälgar till min bil! :-) Se dock till att köpa 9,5 tum breda fälgar bak. Jag har 8,5 runt om och det ser lite smalt ut baktill. Sedan skulle en uppsättning Bilstein Sprint och sänkfjädrar råda god bot på Off Roadstuket :-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Jag har en uppsättning Alpina på gång, väntar bara på lite bilder så det verkar vara lungt. Vadå, gillar ni inte 4X4 e24? Det är ju råkool. Nä, seriöst, tids nog ska den ner en bra bit. Jag var och besiktade i dag och det gick som en dans, nu är jag bara ut och glider, ganska svårt att fokusera på jobbet. mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
|
Goocart kommer du till mantorp eller har du annat för dig? Tolfan sätt lite fart nu då! jag vill se er på listan inom 24 timmar! det är nämligen olagligt att inte besöka mantorp den 16:e maj om man har en e24! |
|
|
Helt OT. Patrik: har du gått och handlat E34-skoj?? bilder !! Mvh Jonas B. |
|
|
Det hade varit skitkul och ångestframkallande att se alla era bilar, men seriöst, vet ni hur långt det är? 9530 mil. ENKEL RESA! Jag tog kanske i lite grann men det är då långt i varje fall. Efter min Örebro-Umeå tripp så är jag ganska nöjd vad det gäller långstyrningar. mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
GooCart! 9530Mil.....det var värst....bor så långt bort som en tredje del väg till månen!? =) Brynet! Jo det blev brorsans E34M5 till slut. =) Bilder kommer då jag gjort i ordning den lite. (original så klart) ;) Mvh Patrik |
|
grattis patrik! va har du gjort med din 535a då? du får hojta till sen när du ska testa skillnaden på prestanda mellan e24an och e34an så kan jag kom o hjälpa till o kör en av bilarna åt dig.. (helt e24an) ;D GooCart: klart du ska till mantorp!! jag kommer ända från åland dit.. inte för att de e lika långt men de tar längre för mig då ja måste komma till sverige en dag före :P MVH Farre |
|
|
Forts OT: Teknikens Världs ord om M5-89:Racerbil med fyra dörrar. Trots rått och mustigt avgasljud mycket tystgående. Lättkörd trots överdimensionerad motor. Instrumentpanelen ett ergonomiskt mästerverk. En diskret förpackad, men i grunden kompromisslös fyrsitsig bil, ett av bilvärldens understatement. He He. Förlåt OT. Mvh Jonas B. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Farre! Det är redan kollat! =) Den är en av de tre M5 3.6:or som redan fått smaka nederlag mot M88/3:an ;) Mvh Patrik |
|
ahaa.. fan jag som försökte tigga köra lite M6a=) får bara nöjja mig med att försöka få tigga en åktur då bara:P haha MVH Farre |
|
|
Hittar du Alpina fälgar tycker jag du ska "göra om dom" till den gamla designen.. Kolla länken. Länk Enl. mig snyggt och tidstypiskt! mvh Olin www.polerverkstan.se |
|
|
Systersonen Markus har redan målat centrumen på dom jag har lånat, han är hardcore oldschool. mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
|
Erkänner mig skyldig, men jag forskade aldrig på hur jag skulle lösa navkapselfrågan. Tycker den nedre varianten i länken var snyggare än wokkes. Men bägge varianterna skulle vara snyggare med svarta bultar, även om det inte är "Genuine Alpina Article" att göra så :) vh Markus |
|
|
Funkar ju med 18" style 32 åxå...Länk /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Glömde: Bläddra neråt i den länkade tråden! /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Det blev nåt helt annat än jag tänkte från början. Jag sprang på en fräsch uppsättning 17" OZ futura tredelade splitfälgar som jag gick igång på, bild här: Länk Dom är otroligt lättpolerade, jag tänker inte ta isär dom i sommar utan gör bara en snabbpolering som dom står men det blir riktigt bra. mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.