|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
|
Japp, jag har beställt monster mudders från MT. Nä, seriöst, den ska sänkas, om inte annat för väghållningens skull, den var som sagt aningen svajjig. Kofångaren har fått sig en liten kyss, är det nån som har en fräsch över? mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Eller en uppsättning M5 fälgar Style II kanske!? Sett ett antal M635 på Mregistry sidan med dessa på,ser riktigt bra ut. Länk Eller dessa,som ser ut som M5 parallell eker...kolla motorspec på denna M635,ser riktigt gött ut! Länk Mvh Patrik |
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Förlåt att jag går lite OT,men vill dela med mig av detta. =) Länk Lite sugen blir man....men 20k dollar för nästan 100 sugis hk mer...aj vad min plånbok skulle skrika. Mvh Patrik |
|
Kolla på dom här, det är klart min smak. Länk mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
Jodå,den har jag sett otaliga bilder på. =P Mvh Patrik |
|
Jag tror på BBS RS splitt. Med sänkning funkar det med 17". Själv har jag lite svårt för kombinationen Alpinafälgar och ljusa metallicfärger typ Cosmosblå eller Polarissilver. Det ser lite mesigt ut helt enkelt... Låt dig inspireras av Micke Fs Platanengröna. vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Tja, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på om jag ska vara ärlig. Jag hade inte tänkt att kosta på så där jättemycket pengar initialt heller. Ett fungerande alternativ är ju 17 eller 18 style 5 men det har jag ju redan prövat. Jag tycker faktiskt att e30cabbe/Razorwires kosmosblå funkar utmärkt med style 32. Alldeles lagom elegant, vore det 18" skulle det nog se ändå lite tuffare ut. Och som en direkt förlängning av det så borde jag ju rimligtvis tycka att Alpina skulle funka, dom är ju inte direkt olika... Dit det bär, dit bär det, som mina gitarrsamlande tvillingkompisar säger när jag gör en av mina idiotiska gitarraffärer,(det har blivit några stycken genom åren). mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
|
Ber om ursäkt för OT men måste fråga om någon vet vart dessa fälgar säljs..Länk När vi ändå pratar om fälgar.. =) //Magnus Tolf |
|
Fredrik! Håller inte riktigt med dig där. ;) Länk Magnus T! Vill du ha till din eller? Annars om du väntar en stund,så kanske du kan få köpa mina BBS till ett vettigt pris. Länk Mvh Patrik |
|
Jag tycker också att det är helt OK med Alpina och ljusa färger, som min gamla gröna, Länk Visserligen softline och inte classic men helt OK. mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
|
Patrik: ja de va tanken =) Dina är oxå jäkligt snygga...blir nog inge fälg köp iår...finans kris i plånkan:) Tyckte att dom (Länk breddade snyggt...o lite gammalt stuk =) Ingen som vet vart man köper dessa??? //Magnus Tolf |
|
|
Patrik: Det ser inte illa ut, bara inte tillräckligt bra :-) Jag vill helst ha en lite större kontrast mellan fälgen och lacken, särskilt när det gäller Alpinafälgar som är så finstämda -speciellt softlinevarianten. Därför tycker jag att det blir bättre med en fälg med polerad kant. Magnus: Jag tycker att Alpinorna gör sig bättre på en opalgrön bil än en cosmosblå. Jag tänkte faktiskt skriva det i mitt förra inlägg. Det är för att den lite varma guldgröna ligger längre ifrån fälgarnas silverfärg än silver/ljusgrå/ljust blågrå nyanser. Som sagt tror jag på polerad kant. Köp Patriks fälgar!!! :-) GLAD PÅSK på er!!! vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
| Parallelleker 37 är inte så dumt, heller! | |
|
Du kan ha så rätt angående Alpina, jag lutar faktiskt åt Style 5 igen, jag gillar dom plus att det är rätt pengar. Hur var det, är du kvar i Sundsvall fortfarande? Det skulle vara roligt att se din bil live nån gång. mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
|
Du får åka till mantorp...där kan du klämma på en massa "shark´s" =) //Magnus Tolf |
|
|
Nu har jag lånat en uppsättning 17" Alpina av systersonen. Jag tycker det är klockrent, en sänkning kommer naturligtvis att göra saken ännu bättre, men förbättringen är total. Kolla på länken. Glad påsk förresten, här är det hur mycket snö som helst, det känns inte som vår direkt. mvh Magnus Melkersson Nyförvärvet. Länk |
|
|
GooCart: verkar som att de ligger i släkten med bmw =) Tycker att de ser bra ut med alpina fälgar, stilrent o snyggt! och en sänkning som du sa ;) //Magnus Tolf |
|
|
Nu ser det riktigt bra ut.Riktigt stilrent. Även inom "originalramen" för min del. Mvh Jonas B. |
|
|
Måste kännas ganska bra nu efter allt letande.Lite lugnare tillvaro.Nu är det bara "småsaker" som ska fixas. Mvh Jonas B. |
|
Tumme upp från mig med! =) Mvh Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.