AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
3.528

Vad sägs om en Bmw 745?

Tjena har funderingar på att köpa en 745 E65 -02.
Någon som vet vanliga fel o brister???
Tjänar man på att impotera en i dagens läge???
Är en 745 dyr att äga? Skatt, försäkring, bensin, reperationer, service m.m

Vad tror ni om att låta bilen gå igenom ett M-test innan det blir affär. Är det att rekomendera???

Är det verkligen så att ingen vet nått om 745:an???
Jag har sökt igenom de flesta trådarna genom sökfunktionen och hittat en hel del svar men känner ändå att det finns vissa frågor som jag vill ha svar på.
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
Ja det finns nog väldigt lite erfarenhet här på E65an överhuvudtaget.
Är själv väldigt sugen på en E65 men inte hittat så fasligt mycket matnyttigt om dem här på AP. Sökt å letat i forumet, läst det jag hittat men några större mängder info finns inte att få. Antar att dem varit lite väl dyra för den större delen av APs besökare. Tills nu...

Jo en 745 är det jag spetsat in mig på jag med, problemet för min del är att jag är bosatt i stockholm och där med följer hiskeliga försäkringspremier. Så det kan ev falla redan på det, att ha en bruksbil som kostar mer i försäkring än vad M Roadstern gör känns inte så kul. Men men E65orna är ju underbara så det blir svårt att hålla sig.
st
3.454
steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Det ska vara dyrt att åka exklusivt annars är det inte exklusivt!
Dyr skatt, dyr försäkring och 1,4 liter i snitt var det som utmärket sig på min 745:a. Det finns mer utrustning som betyder att mer kan gå sönder gör att repkostnaden KAN bli högre än medelbilen.

Orsaken till att jag såld min var allt miljösnack, efter SUV:ar så kommer direktörsbilar att få klä skott när miljötalibanerna blir militanta!
Då gör vi denna tråden till den officiella E65 tråden:)
Kan inte folk som äger E65 skriva lite om sin bil, kostnader m.m

Surfade runt på "youtube" och hittade klipp med olika fel på Bmw E65.
Är de vanliga fel???

Länk

Länk

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.