|
|
|
|---|---|
|
Har fått en fin 730 -91 som har stått något år, fungerade super inann avställningen, men nu n är vi startade upp den så märkte jag att den bara lägger i backen, resten av växellägerna verkar inte finnas alls, det är bara när man drar spaken till "p" som man känner att den har ett läge, resten klickar inte i alls, utan man kan föra spaken fram o tillbaka hur som helst utan o behöva trycka på knappen. hur fungerar detta? är det vajer styrt eller? den visar dock i instrumenthuset växelläget, men spaken känns som sagt "lägeslös" efter backen... känns inte ens att "p" har ett äge.. hoppas ni fattar vad jag menar...:D har inte hunit kolla närmare än då jag ej hämtat bilen än. vad kan ha hänt när den bara stått (ute) ca 1år... alla svar beaktas... | |
| Tony! har du äntligen tagit steget upp till dom riktiga lyx-åken:D Den måste jag få kika närmare på. Men en tanke om ditt fel, kan det inte vara vajern mellan spak och låda som har gått sönder och gör att det inte händer något när du försöker få i en växel? Mvh Fabbe. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.