|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Hur många äger en bil som ägdes av en "kändis"? | |
|
En bekant ägde en 245:a som Bengt Feldreichs brorsa hade ägt :) Men du tänkte kanske på något mer flärdfullt... |
|
|
Jag undrar om inte Jon Voight ägde min bil innan mig. :) |
|
|
Hej! Tyvärr så är det ingen BMW, men jag har en V70 som Tony Rickardsson ägt. Känns som det är dags för att kopplingsbyte snart..:) |
|
|
Min 320 har enligt tidigare ägare Curt Lindström som förste ägare. Sant eller inte vet jag ej tyvärr. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Var hos en kille i onsdags som hade en RR-70 som ägts av Britt Ekland och Peter Sellers, som ny. BMW CS #5206 |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jadå, nuvarande kungen har haft en av mina :) |
|
Vilken bil är det då? Mvh Johan |
|
|
Farsan köpte en Alfa av Rosa Körberg (Oa hela natten) slutet på 80-talet. |
|
|
Fredrik Paulun (GI-kocken) var den som hade importerat min förra 540iA -96 och den som hade kört längst med bilen. >> Länk __ Min bil: Länk |
|
|
Mugge// Jag är andra ägare på min nuvarande BMW och förra ägaren till min var också en TV-kock. :) |
|
|
Min Ford Focus -04 hade samma ägare i 4 år innan mig innan en Zlatan Ibrahimovic var tvungen att byta bil |
|
|
Grodan Kul, ju flera kockar... :) Den tidigare ägaren till min 540 är en rätt välkänd/respekterad AP-användare. __ Min bil: Länk |
|
|
Min syrras före detta svågers äldsta bror har haft en bil som tidigare ägdes av påvens äldsta brors dotter, det ni! Mats BMW CS #5847 |
|
| Jag äger Magnus-Cavalli Björkmans gamla M3 E46 :) | |
| Rune Tobiasson har haft min tre-nolla under det glada 70-talet. | |
|
En liten parantes om vilken personen i fråga är kanske passar väl till pass på vissa filurer? Påvens äldsta brors dotter vet alla vem det är men Rune Tobiasson?? Var det han som vann Vasaloppet? |
|
| Länk | |
| Ahh.. Självklart! Tack Anders. | |
|
Hallå! Jag köpte min bil av Percy Nilsson! (PNB,Malmö Redhawks,Malmö Arena, Los Naranjos m.m....) Tyvärr hade han inte jättebra hand om bilar! MEn den var billigt :-) |
|
|
olemi: "Min Ford Focus -04 hade samma ägare i 4 år innan mig innan en Zlatan Ibrahimovic var tvungen att byta bil" Jag förstår att du är andra ägaren på din Focus men var kommer Zlatan in i bilden??? Är han förste ägaren eller bytte han bara bil samtidigt som du köpte din ;) ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.