AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
1.210

Vilka 635 reservdelar borde jag fynda den kommande veckan?

Visa användare
276
pmkarlss
635 CSiA -86
VW Caravelle TDI 4-motion -06
VW Polo -04

BMWCS #6947
Fick idag inbjudan från BMW Solna att den kommande veckan köpa delar till 20% rabatt. Efter att redan ha shoppat rätt rejält där den sista 8 månaderna till 635:an så känner man ju att det är läge att "spara" med aktuell rabatt. Men jag kommer inte riktigt på vad jag borde köpa. Har inte vänt ut och in på allt i bilen så det finns säkert saker som borde åtgärdas som jag är lyckligt ovetande om idag. Några tips på vad man borde göra om man har 5 - 10 k som bränner i fickan?

Mvh,

Per-Magnus
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Nytt chrome på främre stötfångaren,nya handtag,midjelister,nedre lister sparklåda,nya njurar,ljussarger,M skärmbreddare,nya lyktor......bara några exempel på förbättringar som märks.

Mvh Patrik

Visa användare
276
pmkarlss
635 CSiA -86
VW Polo -04

BMWCS #6947
Det blev nya njurar, nya galler i fronten och samtliga lyktor denna gången. Knappa 5 lappar med 20% avdrag. Var för snål för att köpa chromet runt bakljusen (2000 styck). Hoppade också över dimljusen. Det får bli en senare fråga. Bara lackeraren kan bli klar med sina utlovade förbättringar.... Snart vår. Tack för tipsen Patrik!

Mvh,

Per-Magnus

Mvh,

Per-Magnus
Gemini__
Låter kanon det där. Har du några bilder på pärlan månntro?

Mvh:
Thomas
Visa användare
276
pmkarlss
635 CSiA -86
VW Polo -04

BMWCS #6947
Har inte skaffat pro-konto ännu, och inte fotat så mycket ännu. Men jag la upp några gamla bilder på garaget.,

Länk

Dessa bilder är sedan i höstas, nu är den borta på omlackering. Skall bli kul att få på de nya prylarna... Våren hägrar.

Mvh,

Per-Magnus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.