|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har 4st m3 fälgar eller motorsport fälgar. till m3 e36. Det är två bak fälgar och två fram fälgar. kopiera länk! -dem där bak är något bredare och har en djupare puts kant. Nu är det dax för nya däck till dessa och förra ägaren hade samma dimension runt om, jag skulle vilja veta vad det skall vara för orginal dimension fram och bak? det jag har nu är 225/45 r17 Länk mvh Johan wilson | |
|
Då har du redan original dimension. Snygga fälgar förresten, skulle inte vilja ha nåt annat till en E36. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Bakfälgarna som är 8,5"x17" ska ha 245/40-17. Fram som är 8,5"x17" är det rätt med 225/45-17. Länk |
|
| Fram 7,5" menar jag förstås. :-) | |
|
Tackar för svaren:) ja jag vill inte heller ha några andra:D perfekt sida du hade där:) någon som vet varför jag inte har m klistemärke på mina?? de är ju stämplade på baksidan från bmw med nummer och logga så det är ju inga replikor. mvh johan |
|
|
Det ska inte vara något M-märke om det är den hellackade varianten du har. Det är bara varianten med polerad fälgbana som har det. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.