|
|
|
|---|---|
pg_ice |
nu är det här väl mer en sökning på en person men jag hoppas det får ligga kvar ett tag har nämligen rensat alla uppringda nummer på mobilen så jag får inte tag i personen i fråga på nåt annat sätt. du köpte GT vingen av mig nån gång mellan 10-15dec förra året du pratade om att du kunde fixa kolfibertak till M3an. det är jag klart intresserad av MEN nu var väl inte det jag var inne på just nu utan mer att köpa tillbaka GT vingen :) om det finns möjlighet läser du det här så maila mig på patrick.grdevall@telia.com så kan vi snacka mer. |
|
Kolfibertak på E36 vore kanon. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
pg_ice |
japp! :) det är då fan att man har rensat alla nummer i mobilen får inte tag i personen:) 9000:- skulle han ta för att sätta dit ett kolfibertak på en E36a. taket väger 2-3kg. bara materialet går på 6000:- så arbetskostnaden är ju riktigt låg. han beskrev precis vart han skulle skära bort taket och hur det skulle gå till. han gjuter både glasfiber och kolfiber själv tydligen Personen i fråga är från Linköping och verkar riktigt insatt i BMW. han tävlar även med en BMW (kommer ej ihåg modell) 30 års åldern är det nån som har en aning om vem det kan vara så hör av er som sagt. eftersom han gjuter själv både glasfiber och kolfiber så måste han ju ha ett rätt stort stället att hålla till på. |
pg_ice |
är det ett spöke man har sålt vingen till? folk som är så insöade på BMW som den köparen var borde läsa autopower! :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.