|
|
|
|---|---|
|
Har kollat ett tag efter en 325 och hittat ett intressant objekt. Problemet är att jag har en bra bit till objektet i fråga. Är det någon som har kollat på denna bil och kan ge ett utlåtande om den? Länk Ps. bra bit=drygt 100 mil... | |
|
Be att dom tar fler kort på bilen, ex karossidor och att dom skickar dom till dig via mail. |
|
|
M-Bilar är auktoriserad BMW handlare så chansen att de säljer en dålig bil är liten. De brukar skicka vidare inbyten som inte ser bra ut. ______________________________ //Lövet |
|
|
I Västerås kan deras begagnade bilar ha lätta yttre brister (stenskott, ytliga repor), men som Andreas skrev säljer de vidare sådana bilar som håller för låg nivå. Skavankerna ska inte ses som en kritik, hade jag inte besökt ett antal auktoriserade handlare i Tyskland där alla bilar var i topp-/nyskick hade jag nog inte ens noterat det (Börja nu inte OT:a om för-/nackdelar med import. Det var bara en reflektion). Dessutom har åtminstone verkstaden i Västerås gott rykte bland oss som bor i bygden. Det de lovar i telefon kan du nog lita på är korrekt så långt de själva kan avgöra det. Mvh Mikael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.