|
|
|
|---|---|
|
Hej! min styrbox är sönder å jag har lämnat in den på bilelektriska här i borås, men när jag testa den efter de så brann den upp igen å nu har jag letat å lagt ut annonser på de flesta forum osv även kollat på ebay å sånt där men utan resultat!! blir faan knäpp att de ska va så svårt å hitta just 0 261 200 081 box 2 raders stift. Fick höra att de gick med alla 2 radiga boxar i min stämmer det? Å snälla om ni alla kan hjälpa mig hitta en beggad/ny styrbox som fungerar i min bil (325i utan katt 87:a import) för jag hittar faan ingen!! Så snälla hjälp mig!! | |
DMZ |
Länk |
DMZ |
Länk |
DMZ |
Kan tilläggas att undertecknad köpte sin styrbox från Germany, betalade endast 25 Euro. Kontakta säljaren och pruta på priset. |
|
Jag kan kolla i helgen tror det ska finnas. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Tack så mycke DMZ! dyra som faan va dom:/ men gäller ju att pruta som sagt(Y) trucker: ok tack Hittar ni nått i sverige för billig peng så hojjta till! |
|
| jag har en jag kan sälja till dig = ) | |
|
0 261 200 153 325i M20B25 170 PS 87-91 M1.1 denna jag har liggandes |
|
|
Nydell: Den 153:an du har har väll 3 radig stift kontakt eller?? de passar inte i min med 2 rader |
|
| Ah, var nere i garaget o kolla nu, den var tyvärr 3 radig, ska till den ökände ingmar imorrn, kan kolla om han har någon 2 radig till dig. (säga vad man vill men han har bra priser) | |
DMZ |
Är Ingemar på fri fot numera? |
|
Asså nae han där ingemar har ja aldrig hört talas om, ja kolla om han har nån:) |
|
|
Hittade endast 2st 2radiga 028000328 och 0280001309 tror dessa är till äldre Jetronic. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
asch de va synd... den enda 2 radiga till motronic jag hört talas om annars är 0 261 200 073 tror jag de va:/ |
|
|
Kollade med honom idag, han sa att du kan i princip leta dig trött 2 radig motornic finns bara 87, och de kan ju bli en hel del jobb o hitta. Övriga tipps är ring aarons i malmö och Magnus bildemontering i trelleborg, de kan ha, inga löften dock |
|
|
Va å hämta en 081 box med eventuellt ett trim chip i Jönköping av en trevlig kille igår(blev en snabb affär;) Så ja åkte ut till garaget innan idag å testa den om de blev gnista men hepp inte ett liv:(........ så de blir väll till att dra den till bilelektriska i veckan här så får dom kolla igenom den noggrannare. ingen som vart med om liknande?? har nån teori om de hela?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.