|
|
|
|---|---|
|
Jag söker efter en reparationshandbok till en 525i -95 (E34) Verkar bara finnas till årsmodell framtill -91? Spelar det så stor roll? Vad är skillnaden förutom den nya motorn? Tacksam för svar //Andreas | |
|
Har du kollat om Haynes har ? Dom tillhandahåller ju massor av handböcker.. Skillnaderna är beroende på vad det är du ska byta/fixa.. mvh Beemoholist javisst! |
|
|
Kollade på haynes, dom har som du säger inte för just -95 :( Beemoholist javisst! |
|
|
Här finns en : Länk mvh Beemoholist javisst! |
|
|
Där fanns faktiskt en ja! Jobbigt att det är i USA bara.. Det jag tycker är dåligt är att BMW inte har själva! |
|
|
Jo, det är dåligt. Har du frågat på bmw om dom har? Beemoholist javisst! |
|
| Länk | |
|
Bentleymanual den bästa Länk |
|
|
Ja jag va inne på Lunds bil Varberg som är BMW återförsäljare och han visste knappt vad jag prata om. Bentley manualen såg riktigt nice ut. Det är väl samma som Tommy länka till? Jag borde klara mig på detta, tack för hjälpen! |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Bentley manualen hittar du här på powerbörsen! Länk Mvh Patrik |
|
passade på att ladda ner den också nu :) Beemoholist javisst! |
|
| Jag har mailat han och förhoppningsvis har han kvar den. Annars funkar det ju att skriva ut dom sidorna man behöver för tillfället :) | |
|
bra där :) Beemoholist javisst! |
|
| Länk | |
|
Du kan få min! ;) Den är på svenska dock till 91 så 24v, V8 o X modeller är inte med... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.