|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Så det är fel av mig att snabba upp min 635:a så jag kan köra ifrån mina förra kollegas 645:a =) Visst sneglar man allt på grannens gräsmatta för att kolla grönheten ;-P Annars håller jag med! Det är en hobby där man kan fly verkligheten ett tag (tills man måste betala nästa reservdel =). Sedan är det ett gyllene "verktyg" för att träffa okända folk och ändå ha något gemensamt att tala om. |
|
| Grym å snäll! helt rätt att köra ifrån grannens 645! | |
| Japp. Hur svårt kan DET va' LOL | |
| jag köpte min 635a för 19000 med 18 e39 alpina orginal fälgar med nya däck visst finns det rost 2st framskärmar och lite i skärmkanterna bak och ett litet hål i golvet pga att avgassystemet inte är avskärmat i framkant!! och inga njurar!!men jag tror jag gjorede en bra affär!! eller???+ att någon idiot brutit sönder panelen till sterion vid ett inbrott om någon har en till en billig peng så säg till:)Länk mvh mölle | |
| Jag gav 28000.- för min. Troligtvis lite för mycke, men fan! Svårt när det blir lite kärlek vid första ögonblicket.. | |
|
Prinsen 77 Nu vill jag se lite bilder.....Jag är jättenyfiken. Tror någon sa: bilder kommer i helgen eller liknande..... Letar faktiskt själv efter en till så man kan åka med en och skruva med den andra och alternera lite. Mvh:Jonas B. |
|
| efter helgen va de!har kollat lite på den nu,det finns en del att göra!omlackad,en del rost i hjulhusen bak,så nu e de svårt! | |
|
Pruta friskt. Stämmer milen är ju allt annat,typ motor,låda allt mekaniskt mycket bra.Har du sedan möjligheter att fixa alt svetsa själv så är det kalas. Finns fina i tyskland med,Jag letade nog i 2 år seriöst mycket i tyskland,mailade,ringde mm. Mvh Jonas B. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.