AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.561

Vinter förvaring

bm
115
bmw145
530D-11 F07
116 -05
z4 coupe -06
Efter mycket sökande hittade jag någon som kunde fixa vinter cover, jätte bar när jag fick det på två veckor . Länk

27
Göran Åhlander
BMW 525i -06
BMW 330xd -05
BMW Z4 3.0i SMG -05
Dem såg riktigt trevliga ut. Med erfarenhet av Mekonomens grejer så ska jag nu satsta på någonting riktigt. Har du fått det än? Till Z4:an? Vad blev priset?

//Göran
bm
115
bmw145
530D-11 F07
116 -05
z4 coupe -06
Jag har fått den och den sitter som skräddar sydd vilket den är och ett bra material ( svart med röda sömmar och logo BMW logo i silver på huven )! ,så nu har jag det gamla Micro kvar som var bra men inte i samma serie som denna , betalade via paypal , smidigt ca 2´200 inkl frakt det tog 2,5 vecka leverans vid dörren hemma ( snö kaos i england försenade den med några dagar ) hade dock jätte bra kontakt med carcover dagligen, fick tipset via en kompis som beställde två cover ( MG & Ferrari )

Är det något fel på BMW's egna pyjamaser? Låter skönheterna vila under blått täcke från BMW under vinterhalvåret, även det med redig BMW-logga på huven.
bm
115
bmw145
530D-11 F07
116 -05
z4 coupe -06
Var kan du köpa en sådan provade i Göteborg i > 1 år , Grattis om du har lyckats med det , Jag gjorde inte

Bmw145,

Kan du inte slänga upp lite bilder på bilden beklädd i "lyxpyjamas"!? Min coupé får vila i en sniken variant från Biltema - men det funkar.
bm
115
bmw145
530D-11 F07
116 -05
z4 coupe -06
Det blir ingen bra bild i ett garage Länk ,men snart blir det sommar och sol

Riktigt fin pyjamas - blir till att införskaffa en likadan till min nästa vinter. Extra snyggt med BMW-loggan i fronten!
Lite bilder på BMW's egna pyjamas...

Länk
Länk
Länk
Länk

Vet inte hur det är med tillgången nu för tiden men den finns fortfarande kvar i katalogen för Z4 Roadster. Ni som fick sura uppstötningar samt sveda & värk av tapeten i bakgrunden kan skicka skadeståndsanspråk i PM. Den är numera utbytt :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.