|
|
|
|---|---|
|
Tja alla bmw älskare jag har ett problem ,,problemet är en e34 518 -1995 när jag vrider på nyckeln vill den nästan gå igång provade flera gånger ocg gav upp dagen efter provade jag igen då startade den och jag tog en sväng det kom ut vit rök ur avgasen ...sen sa det pofffff som en smäll jag stannade till och tittade under huven kylarslangen hade lossnat vid kylaren tog hem bilen och fixade felet och nu startar den inte alls kommer avgaser ut från kylarn och den bubblar direkt vid vrid av nyckel ...då sa en bekant att det kan vara topplocks packning så vi demonterade bort toppen och tog en titt packningen hade lite små skador ,,,dock hittade jag inga sprickor på toppen vad ska jag gör nuuuu skicka inte får får för att döda en VARG | |
|
Toppen skulle kunna vara sned, eller ha invändiga sprickor som är svåra att se. Pröva att skruva ihop skiten och se om du har tur. Det hade jag. :) |
|
|
tänkte göre det först men blir jävla jobbigt att ta loss igen om det inte funkar planade du toppen innan..kan du beskriva närmare hur du gjorde |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.