|
|
|
|---|---|
|
En skum annons: Länk Vad tror ni ? Har den något att göra med m5 ? Ratten ser rätt sliten ut, skinnet måste ha lossnat efter bara 18k mil ? Bra att den bara är körd på sommaren... | |
|
Hehe, bra att han fotar bilen på en slaskig parkering då. :) |
|
|
Han menar nog bara att det är M-front och bakstötfångare på den. |
|
|
Min ratt var rätt sliten när jag köpte vid knappt 19000 mil, behöver inte betyda skruvad bil. Jag sätter dock en tia på att vinterdäcken inte är i nyskick... ______________________________ Min bil: Länk |
|
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
he he jag undrar mest vart ska han resa... |
|
Det ser ju ut som att lädret har lossnat från ratten? Måste vara sjukt sliten. |
|
| M5, hehe ja det är säkert en M-front men sen stannar det sannolikt vid det. Pinsamt med folk som nämner M5 bara för det finns någon M-del här och där :-) | |
|
528E39 med viss M5 optik borde det ha stått! Höger framskärm är omlackerad, kanske pga att M5an var så fruktansvärt snabb så han krockade? Sidokjolen i plast på höger sida är verkligen inte snygg och dessutom inte originaltillbehör! En salig blandning på den bilen av bra ocj mindre bra grejer, vi får hoppas den är "rostfri" och skadefri så han kan hitta en mindre noggrann köpare. |
|
|
När vi är inne på m-snacket kan jag dra en rolig historia. En kompis var på parkering och det kom in en, troligvis 316 eller 318 E36 som var emblem stylad med m-emblem. Så frågade han ägaren är det verkligen en M3a? Ja visst klart att det är en M3a. Så frågade kompisen. När fick M3 trumbromsar bak? |
|
|
Har inte alla M3 trummor bak?! Hahahaha! :-D |
|
| Bilen har gått 24k enligt vägverket men i annonsen har den gått 18k ? | |
| Det verkar vara en seriös bil, det känns som om det är köpläge. Nä skämt å sido, sånna som den personen som försöker kränga en bil som är fullständigt bollibompa och samtidigt verkar ha för avsikt att blåsa någon borde ha stryk. | |
|
Länk Så här skall en bil med M-optik se ut :) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Razvan,visst är det snyggt med en sådan diskret styling. Mest impad blir man ju av dom 4 extra utblåsen i stötfångaren. |
|
|
hahah underbart med 6 utblås:p Måste vara en riktig BMW konnässör som äger denna bilen!!!! Jaja smaken är som baken.... When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| Skum bil ja.. men att ratten ser ut som den gör gissar jag beror på den är beklädd med en sånn där vacker rattmuff i fuskläder. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.