AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.184

E32 750 lågmilare i bra skick men dyra...

Ma
2.231
Mats J
750iA -92 Svart
750iA -91 Grå
Alpina B12 -90 Svart
Kolla här:
Länk
Länk
Länk
Dom borde vara välservade, och välutrustade med lite kul gimmicks. Kan ju impa på grannarna. Går det att regga dessa i Sverige? Totalvikten är ju inte som på en standardmodell. De lustiga sakerna som sitter i bakdörrarnas klädsel, är det för att kunna överraska grannarna lite extra? Typ skjuta ut genom plåten?

/Mats J
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Man skulle ha slagit till. Man är E N S A M om att köra omkring i en sådan helt klart.
Tyvärr har man lite andra planerade inköp framöver så dessa vagnar får vänta, men tids nog finns nog även de i mitt garage =)

Anders: Du som är ute efter en ruskigt fin 750 E32. Slå till säger jag bara. Du behöver inte oroa dig för att en avundsjuk granne ska komma och slå in rutan direkt.
Jag måste ha en sån. Pepparspraysystemet kan ju komma till hands en lördagkväll när det är trångt i stan haha.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Underbara bilar. Man kanske skulla köpa en,och sen dra igång en milliär kupp i nåt land med gött om naturtillgånger.
Ma
2.231
Mats J
750iA -92 Svart
750iA -91 Grå
Alpina B12 -90 Svart
M.A. inte skall du ge dig på Norge!!!

/Mats J
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Med tanke på att jag är Norsk medborgare,så känns det lite onödigt.
Får ju hitta ett land med lite bättre klimat.
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Dubai? :)
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Undra vart man vänder sig till för glasfirma för en ny sidoruta.....

//Daniel
No
160
Nobby
523i -96
Smurfen, Bofors?? ;)
Ma
2.231
Mats J
750iA -92 Svart
750iA -91 Grå
Alpina B12 -90 Svart
toksmurfen,
Om rutan blivit dålig så är det nog ditt minsta problem i det läget...

/Mats J
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Nobby, Bofors får man kontakta den dagen man låser in nycklarna i bilen.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Maverick:

Jaaa...nu är ju 735:an såld till ett fondkommissionsbolag på Lidingö, för begärt pris...så nu är det 750 som gäller! Jag gillar utrustningsspecifikationen "Active Defence System" Jag undrar om det innefattar mer än pepparsprayen??? Jag har sett 7:or med kulsprutor i dörrarna....(hur coolt är inte det!) Nåväl, 350K känns lite väl magstarkt ekonomiskt just nu, men hade man så mycket över, så skulle jag lätt slå till!

Jag vill inte veta hur mycket soppa de tar i stadstrafik, dock....(jag kommer...jag skall bara tanka... ;-)

Nåväl, jag har bestämt mig för att skaffa mig en kort 750, utan en massa nivåreglering och EDC. Så sen som möjligt, och så mycket lull som möjligt. Jag har span på en som verkar vara väldigt sund. Skall få bilder till helgen, och planerar att åka o kika om det verkar bra.

Jag känner att jag tar mitt miljöansvar, genom att köpa en sådan bil! Någon måste ju förbruka bort den förhatliga bensinen på ett korrekt sätt :-DDD

Werkspanzer har 76mm höghastighetsvapentåligt glas (Full metal jacket). Bilarna var/är sprängsäkra! Fanns även med kulsprutor i bakdörrarna....sjukt :-)

Jag vill ha en Werkspanzer....

/Anders

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Ma
2.231
Mats J
750iA -92 Svart
750iA -91 Grå
Alpina B12 -90 Svart
KRAFTWERK, fästena för kulsprutorna finns kvar i bilara som jag länkade till. Kolla bilderna på bakdörrarnas inredning. Verkar säljas utan vapen av någon anledning. :)

/Mats J
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.