|
|
|
|---|---|
|
Hej detta avhjälps inte med att iniziera om, genom att hålla in knappen i ca 20 sek. Vet inte vad för del jag ska kolla på om jag tar bort dörrsidan, någon som vet något om detta? Har för övrigt airbags i dörrarna bak, vågar man ta bort dessa hursom helst eller ska man låta bli. Jag börjar bli ganska trött på PLINGET när jag vrider på nyckeln. MVH Micke | |
|
Har du nyligen bytt eller kopplat ur batteriet? Hade det där meddelandet i över en vecka när jag hade bytt batteri. Vekrstaden rekommenderade att köra rutorna upp och ned ett antal ggr, men eftersom det var kallt och rutorna fastfrusna så fick jag dras med plinget ett tag. Slutligen bara försvann det. |
|
| Hmmm, jag har fixat det någon gång genom att söka på e60.net. Pröva det. | |
|
Om det strular för någon annan.. - Med bilen igång. - Helt ner med den strulande rutan. - Släpp switchen. - Håll switchen nere EXAKT 17s. - Dra därefter DIREKT upp rutan och håll kvar den. - Är det rätt skall den själv gå ner under tiden ni håller uppåt och sedan skall den själv stänga sig igen.. - Tada, allt fungerar igen och man slipper lämna till verkstad.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.