|
|
|
|---|---|
|
Funderar verkligen till att köpa en ny 325i sedan. Men efter all information och letande här på forumet så blir man lite förvånad.Vissa har ju haft enorma problem med sina E 90:orHåller bilen verkligen det tyskarna säger??? Är det ett bra köp???Kom gärna med lite information och tipps hur era 325:or har bettet sig. Tackar på förhand | |
Gunget |
Jaa....det är väl som vanligt med bilar, en del har inga problem, andra har inget annat än problem! Jag har själv en fyrhjulsdriven 325 touring årsmodell -06 som jag har haft i lite drygt ett år. Med undantag för tätningslisten till panoramaglastaket (som inte riktigt ville täta, men som byttes kostnadsfritt på garantin) så har jag inte haft några problem what so ever. Jag har den "gamla" 2,5 literssexan som ersattes av en 3 liters dito fr.o.m. 2008. På det stora hela så har jag förstått att båda versioner funkar bra även om en del verkar ha problem med ryckig gång och ventilknack med 2,5-litersversionen. Men nu funderade du väl på en helt ny bil? |
| Man har ju inte haft strul med E39 och det känns tryggt och skönt när en bil inte strular.Men nu har man ju fastnat för E90 så att jag hoppas verkligen att den håller. Japp, har kollat på ett par nya med den nya 3 liters motorn och dem känns bra och stabila. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.