|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har en 540 e34,i fint skick. Tänkte höra vad ni anser i dagensläge är realistiskt vad jag kan få för den. Tänkte köpa en e36 cab till sommaren, helst byta min med lite cash emellan. Vad anser ni jag bör betala som max för t.e.x. en 325 94,95 årsmodell i ok skick? samt skiljer det så mycket som alla säger på priserna nu och framåt våren på cabbar? Tacksam för svar... Beemoholist javisst! | |
|
Hej Tommy.. Om du överhuvudtaget får spekulanter på din bil så ska du nog vara nöjd om du får 200000 tyvärr.....och då ska den vara i bra skick!!! Tyvärr så står e34:or otroligt lågt i pris..fast det är en bra bil. Och den motorn drar ner ännu mer...trist men så ser det ut idag. Men lycka till Frasse |
|
|
Hej Frassemannen. Du menar 20 000 ej 200 000, hehe. Är det så illa idag? Man ser priser på blocket och där verkar man kunna få kanske 30 000 för en fin 540. Är väl finanskrisen som gör att folk ej har pengar och därmed sjunker priserna. Får väl försöka hitta någon som är intresserad av just 540 då det är mkt drag och bil för pengarna. Men tack för råd ialla fall. Beemoholist javisst! |
|
|
Japp...en nolla för mycket...*asg* Och den nollan är väl jag då...såna som jag som startar finanskriser verkar det som va? Frasse |
|
|
Haha, jo är väl nollorna som ställt till krisen, "skratt" mvh Tommy Beemoholist javisst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.