|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skulle vilja ha hjälp med värdering på min 525iAM som ska säljas så småningom! 525iAM E39 inreggad mars 2003 årsmodell 2003 steptronic svart metallic fabriksmonterat M-pkt miltal 14100 full servicebok Vad tycker ni jag bör annonsera ut för respektive rimligt slutpris? /Kalle | |
| Glömde länk till bilder Länk | |
| Slutpris runt 100-110 kanske? | |
|
Hej Jag tror inte du får mer än 75-80 000 tyvärr. Men sälj den till RR :) Frasse |
|
|
Annonspris runt 95-99000:- Slutpris tror jag kan hamna runt 80 eller lite över om du inte har bråttom att sälja. Inte lätt att sälja bil just nu tyvärr. Gillar fordon med fart |
|
|
Karl-Christian.Tyvärr svårt att få vettigt betalt för en E39 idag. Tror ett annonspris på ca. 90-95000,och försäljningspris kring 80000. |
|
|
Tack för svar! Ni verkar tyvärr väldigt eniga kring ett pris på 80', det var väl någonstans runt 80' jag befarade om man trots allt är tvungen att gå ner. Får väl testa att lägga ut en annons när våren kommer! |
|
|
Den verkar ju vara i fint skick.Kanske bättre att fortsätta köra den ett par år till.Värdeminskningen kommer ju att bromsas upp lite ju äldre den blir. Och E39 är ju en grymt fin bil.Jag tycker det är BMW:s bästa bil genom alla tider,om man blundar lite för rostproblemen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.