|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon här vet vad en HELT fullutrustad M5:a har för utrustning? Kollar man annonser så är många "fullsmetade" men det är dom absolut inte... Kan man kolla upp vad en speciell bil har för utrustning?(I så fall hur). Jag är väldigt intresserad av detta för att se vad/om det saknas nåt på min egen pärla. Tacksam för svar av folk som vet. Har sökt en del men inte funnit det jag söker tycker jag. Gillar fordon med fart | |
| BMW kan skriva ge dig utr-listan på din bil när den lämnade fabriken,kostnadsfritt... | |
| Finns ingen bil som är 100% fullutr,däremot e rätt många välutr... | |
|
Ok det visste jag inte, trots att jag ägt ett flertal Bmw,tack för info. Men vilken extra utrustning kunde man beställa? Gillar fordon med fart |
|
|
kan skriva vad jag kommer på Navi,DSP,dubbla rutor,glas taklucka, däckkontroll,utökat skinn, nedfällbart baksäte, tonade rutor, solgardiner. sen en massa individual godis :) det va allt jag kunde komma på nu iaf kunde man välja till massage stolarna om man inte ville ha sportstolar ? |
|
|
"What options were available for the E39 M5? Unlike the previous two iterations of the M5, the E39 M5 was very well equipped in all markets and included most of the available E39 features as standard equipment including Xenon headlights, headlight washers, power and heated front seats with three-position memory for the driver, power tilt and telescoping steering column, automatic climate control, cruise control, extended on-board computer and a premium audio system. Options for the E39 M5 varied from market to market but generally included various types of leather upholstery and wood trim, power moonroof (standard in North America), on-board navigation (standard in North America), Park Distance Control, power rear sunshade (not available with Complete Leather trim), M Audio System (from 9/00), split-folding rear seats and rear side airbags (standard in North America from 9/02)." Källa: Länk Utöver detta, som tidigare nämnt, obegränsat med extrautrustning från Individual enligt tycke, smak och plånbok hos bilens första ägare. |
|
|
Komfortstolar med massagefunktion. Alcantara i bagageutrymmet etc. etc. etc. |
|
|
Japp de kan man tydligen, jag har massage stolarna i stället för sportstolar. Varför man nu ville ha det? Men jag har köpt en komplett inredning men vet inte om jag vill montera den pga av att det inte e orginal från fabrik. |
|
|
Intressant,har nog aldrig sett massagestolar i en M5:a vad jag kan minnas. Skulle vara intressant att se. Preben: Du har möjligen inte en bild på dessa? Pm:a gärna en bild om du vill. Gillar fordon med fart |
|
|
Här är de tre olika sorters stolar jag känner till i M5 E39: Länk Länk Länk |
|
|
det finns väl bara dem 3. Länken i mitten är dem med massage stolarna. |
|
| massage stolarna ser verkligen snygga o biffiga ut, men konstigt att jag aldrig har sett dem förutom på en M5a | |
| Det ser ut som vanliga komfotstolar med massage funktionen. Som i princip alla e38 och e39. Dock dom flesta utan massage. | |
| Japp jag har dom som är i mitten, fast jag har köppt dom som är längst ner fast svarta. | |
| Jag har på min M5 sportstolarna med halv grått halv svart. Har hört att man kunde endast 2000, stämmer det eller? Det är dem jag menar Länk | |
|
Stol ett och tre i länkarna är samma men har olika struktur på skinnet beroende på om man valt läder Nappa Point eller Heritage. Sportstolarna i svart/grått läder finns med i originalbroschyren från 1999. |
|
| aha, var det dyrarre att välja till dem , eller det var samma pris | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.