|
|
|
|---|---|
|
Ooohyeaa! Skulle inte ha något emot att prova den sträckan! Länk Min profil på AutoLife: Länk | |
|
Shit vilken rolig väg, (och bil så klart) Mvh //Peter |
|
|
Den vägen är "ganska" rolig kan jag intyga. Här är en video med en BMW 550i där man ser hela vägen upp. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Självklart glömmer jag länken. Länk When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
550i ser ju ut att röra på sig rätt bra den med... =) Mvh Viktor www.schmiedmann.se |
|
|
Fan så härligt de ser ut! Tänk om man haft en sån vägsträcka i närheten.. |
|
|
Lånar tråden lite bara ifall det går bra. Någon som kört på kållandsö vägen utanför Lidköping? Det är som en riktig rally sträcka med fin asvallt och grova kurvor med backar och krön. Riktigt trivsam. Tur att jag bor 1 mil ifrån ;) Mvh |
|
| Vart är 550-klippet ifrån? Det hade nog varit 10 ggr roligare med en sporthoj för en bråkdel av BMW:ns värde, men det är en annan sak. :) | |
|
Förenade Arabemiraten såg jag nu.. En bit dit. F*n. :) |
|
|
"Någon som kört på kållandsö vägen utanför Lidköping? Det är som en riktig rally sträcka med fin asvallt och grova kurvor med backar och krön. Riktigt trivsam." Jepp, många trevliga vägar runt Lidköping. Har en polare där och har rastat Porschen vid ett par tillfällen... |
|
|
"crille82" Trevligt trevligt.. Jo det finns endel roliga vägar men Läckö vägen som den heter är ju klockren. Tråkigt med all trafik bara. Vore kul att stänga av den och köra ett gäng ;) Vore kul att ligga dig i hälarna med m3:an och ligga på gränsen ;) Mvh |
|
|
Kolla den här Topgear videon så får ni se på schyssta vägar att köra Länk Min profil på AutoLife: Länk |
|
|
För er som inte orkar kolla hela så har ni det viktigaste här: Världens kanske absolut ROLIGASTE väg Stelviopasset i Italien (ungefär 3:30 min in i fimen) : Länk Min profil på AutoLife: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.