|
|
|
|---|---|
|
hej, äntligen har jag hittat en vettig vinge att köpa till min bil. hartge dessutom! Länk men nu, rätt löjlig fråga men de kanske är nån som kan svara helt säkert eftersom vingen är avsedd för en coupe. baklyktor o annat är ju olika. o jag vet en som skulle montera takvinge på bakrutan då han blev förvånad när vingen inte passade just för att det vingen var för en coupe o var inte samma som sedanen. men tror ni det går använda en vinge från en coupe på en sedan??? Länk | |
|
51 36 0540 rear wing E36 sedan - USD 51 36 0640 rear wing E36 coupe - USD Det är olika artikelnummer på delarna, så jag gissar på att det inte går. "This won't fit on a sedan will it? unfortunately it will not. the sedan and coupes were different sizes." Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
vart fick du tag i artikelnumrena? stylabilen.se har ni hartge vinge till sedanen med? det finns även en justerbar vinge till m3 e36. meen förstår egentligen inte varför den inte skulle passa. ofta när man ska köpa sånna där grejor står det bara passar e36, som de vore samma till coupe och sedan. |
|
|
Jag googlade lite på hartge rear wing E36. Vi har dessvärre inte Hartge i vårat sortiment. Länk Hittade en begagnad här: Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
tusen tack! den begagnade där var ju helt klart intressant. har ju paypal. fast om man vågar beställa sådär bara över sån där site. |
|
| Någon som vet var man kan hitta en vinge till e36 touring | |
| letar också vinge till touring | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.