|
|
|
|---|---|
|
Hej, min bmw 530 E39 2001 är Antracitfärgad Jag tycker jag ser väldigt få e39 med den färgen , blocket, på vägarna etc, är den ovanlig eller vad är det frågan om ? Mvh | |
|
Den hör väl inte till de vanligaste färgerna. Finns ju flera liknande färger och t ex Sterlinggrå met är ju hyffsat vanlig och då ofta i kombination med M-sportpaketet. Här Länk är en länk till de olika färgerna på E39 ___ //Ulf |
|
|
Ja precis, ser ofta liknande men aldrig exakt den, då den skiftar lite från grå till blå. Roligare o ha en färg som inte alla har =) |
|
|
Ja den färgen är ovanlig men snygg som bara den. Min förra 540 hade denna kulör: Länk Länk Innan jag sålde bilen så lämnade jag in den för polering och kan säga så här WOW blev resultatet. I det ögonblicket märkte jag hur den skiftade i färg. Det såg jag inte innan. MvH Bmw 4-ever |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är det denna månne. ??. Den fick mig att sluta sukta efter M6 fälgarna :). Länk Är en tacksam och lättskött kulör, ser den inte så ofta, tycker den bryter åt grönt och sterlinggrå åt blått. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Japps det är riktigt snygg färg som många frågor över, för dom inte har sett innan. din bil såg lite hög ut med m6 fälgarna , sänkte du den sen ? |
|
|
hasso: håller med dig om M6-fälgarna...mycket snygga fälgar men inte på E39. ___ //Ulf |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ulf : De passar på en svart E39 sedan, annars för det vara. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.