|
|
|
|---|---|
|
Servade min bil på Göteborgs Bilservice i Partille idag. Vill bara ge mitt beröm till en firma som jag gärna anlitar igen. Ringde i måndags för att fråga vad det var för fel på min bil då motorlampan lyste och bilen hoppade. Fick tid idag (torsdag kl13), passade på att att byta olja och filter samtidigt. Fick ett pris på 1600kr för felsök och oljebyte. De bytte olja, kollade varför bilen "hoppade" samt bytta den trasiga tänd spolen för 1825kr. Ok med att betala 225kr extra för att åka hem med en fungerande bil. Detta jämfört med Bmw Group och Wölkes som båda skulle ha 3000kr för oljebyte+filter och 700kr för felsök och ca1200kr för ny tänd spole. Rekommenderar Göteborgs bilservice STARKT! Trevlig personal, bra pris, snabb service. Det ända dåliga är att de är kassa på att svara i telefon. | |
| Kan bara hålla med. Jocke är bäst. | |
|
Lämnar alltid mina bilar där, för service och reparationer, bättre finns inte. BMW CS #5206 |
|
|
Samma här, lämnar också alltid in mina bilar där. Mycket nöjd. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| är det han som har nära bilprovningen i partille ? | |
|
Jepp! /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
| tack för tipset! Då ska jag lämna in min där när det är dags för service nästa gång | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.