|
|
|
|---|---|
|
Är ny BMW ägare och kan inte värst mycket om det här. Halvljuset sloknade på vänster sida och vi bytte xenonlampa förra veckan. Det hjälpte inte då. Men några dagar senare lyste det igen och ingen varning visades. Nu är det så att jag glömt fylla på spolarvätska så den har larmat för det ett tag, men även denna varning försvann. Detta har hänt två gånger sen förra veckan. Det är alltså 2 varningar eller ingen. Har Ni något förslag på vad felet kan vara? Otroligt tacksam för all hjälp! MVH Fimejl i Värmland | |
| Om båda felen har försvunnit/åtgärdats så är det ju helt korrekt att bilen inte larmar längre , ngt E39 är väldigt känsliga för är låg batteri spänning och det kan ge div konstiga fenomen så kolla att ditt batteri är i bra skick. | |
|
Visst, vi har bytt lampa men jag har inte fyllt på spolarvätska så det larmet borde kvarstå. Och allt som oftast fungerar inte ljuset så det stämmer ju att den borde varna angående det. Mitt problem är väl snarast att lampan inte lyser. Varningarna är bara konstiga omständigheter. Samma hände idag. När jag åkte hemifrån fick jag båda varningarna (halvljuset fungerade inte). När jag sen åkte hem fick jag ingen varning (halvljuset fungerade men jag har inte fyllt på spolarvätska än). MVH Fimejl i Värmland |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.