|
|
|
|---|---|
|
Det är bara att köpa! Undrar hur mycket vägbuller det är i 350-blås i en M5 liksom Länk Mvh Thomas | |
| haha alltså vad är detta en bil eller flygplan, sheet sjuuk bil | |
|
Ganska snyggt modifierad kaross förutom det svarta partiet från front till akter. Men när 730 hk och en toppfart på 367.4 km/h blir vardagsmat vad gör man då?? |
|
|
Det är en här på forumet som har installerat G-power på sin M5T. Finns även tråd om detta under trimning. Väntar på hans utvärdering. |
|
| Nu har jag inte kört 367kmh men väl 305 på tvåfilig motorväg, inget man gör varje dag. Dock lär resan till 250 vara rolig om och om igen i den m5an :) hade jag haft en sån hade jag nöjt mig med att nå den hastigheten EN gång. | |
| Efter två veckor skulle jag vara uttråkad :) | |
|
haha, vilken raket! tänk att sitta och köra en sån bil.. helt otroligt! 0-200km/h under 10 sekunder.. det finns inga ord /Jonas |
|
|
Casy: Tänk på att 0-100 går typ lika fort som 100-200! Tänk om den vore fyrhjulsdriven! M5x nästa? ;) |
|
|
henke lexus: Efter två veckor har man kört upp 3 uppsättningar bakdäck och det är dags att ställa undan bilen för sässongen ändå :) Min profil på AutoLife: Länk |
|
| imponerande och löjligt snygg : ) | |
| tänk er en lättning på ca 100kg samt en ytterligare chassivässning:D det skulle gå undan i kurvorna | |
|
100kg gör nog inga under, snarare 500kg skulle behövas för att det ska gå undan i kurvorna. Då utgår jag från att den väger ca 1800-1900kg... Mvh Johan |
|
| Ja den där hade man ju kunnat tänka sig... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.