|
|
|
|---|---|
Gunget |
Min bil hade en "Formula U"-behandling gjord strax innan inköp, utförd av Mr Cap i Täby. Nu är det dags att uppdatera lackskyddet (jag vet att meningarna går isär huruvida det är värt pengarna, att Ditec är bättre, att det är bättre att vaxa själv osv. Men jag är nöjd med Mr Cap och har beslutat att lägga ut pengarna för en uppdatering). Min fråga är i stället följande: Mr Cap har ett antal serviceställen i mitt närområde (Vällingby, Upplands Väsby, Täby m.fl. Bor själv i Järfälla) Är det någon som har positiva/negativa erfarenheter från Mr Cap-firmorna i Stockholmsområdet. Vällingby ligger närmast för mig. Erfareneheter? |
|
Jag har använt mig av MrCap i Vällingby och det har fungerat utan problem. /Rickard |
|
| Rekomdenderar Täby | |
|
Kan varmt rekommendera Haninge! Robban |
|
| Bromma torde väl ligga bra till! | |
| Småskrattar lite när jag ser svaren, en i varje väderstreck! Enklaste är nog att ringa dem alla och bilda dig en uppfattning av vilka som känns bäst. Om du har tid över är det snäppet bättre att besöka dem, sättet du blir bemött återspeglar arbetet/resultatet ofta. Lycka till! /Jörgen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.