|
|
|
|---|---|
|
En Aftonbladet så finns det en barnsjukdom på nya 7:an Dock tyvärr inte orsakad av Chris B. :) Länk | |
2mas |
Sånt skulle aldrig hända en Mercedes! |
|
Länk /Micke |
|
sebbe_bmw |
God Morgon 2mas: Inte?! Hade för mig att de återkallade E-klasse för ett tag sen och A-klasse är ju ett klassiskt exempel! Ha en bra dag Sebbe |
svardska |
faktum är att jag har 2 bilar rullande dagligen en MB och en 735a båda 88or, BMW har gått 14000 mil och MB 31000 mil, gissa vilken som nästan behöver daglig tillsyn och vilken som bara går och går utan bekymmer. Just det men den är kul att köra och nästan lika bekväm som MB´n. så man får väl leva med det, men ibland undrar man ju om konstruktörerna dricker bayerskt till frukost, lunch och middag. |
|
Jag undrar (och provocerar lite) när de ska kalla tillbaka sjuserien för att ändra designen på fronten (som ju är det minst lyckade, får mig att tänka på KIA). /Simon |
|
|
Förmodligen ett Bosch-fel/problem, de flesta delar i bränslesystemet kommer väl som vanligt från dem? Ulf W. |
|
| Det är snarare ovanligt att en ny modell INTE återkallas. Antingen gör det så här, synligt, eller utförs åtgärderna utan ägarens vetskap vid ordinarie service. Dagens utvecklingstempo är alltför högt uppskruvad för att allt ska kunna vara felfritt från början. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.