|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder undrar jag om någon har plockat ut iDriven i sin E70. Har tröttnat på att det inte går att kolla på TV när man kör bilen eller kärringen iaf så jag tänkte köpa en kabel för att låsa upp spärren. Är det någon som har gjort detta eller vet någon bra länk där de demonterar iDriven. Hittar inget om detta på forumet, bara det är ju lite konstigt med tanke på detta über forum. | |
|
Länk denna kabel tar bort tv-spärren! |
|
|
Tack bianca men problemet som jag undrade över var hur man demonterar iDriven för att komma åt så att man kan sätta dit den nya kabeln. Någon som har svar på detta`? |
|
| du behöver inte demontera Idriven......min far kör oxå med kabel i sin 530-IAM-05....du kopplar den till tv-modulen | |
| Det vra som fan men var sitter tv-modulen då, en lekman frågar :-S | |
|
tror den skall sitta baktill.....ej 100% säker.. skall kolla upp var tv-modulen sitter+vart kabeln sitter med min far..kan nog va så att kabeln skall monteras fram innanför instrumenteringen... Återkommer i frågan! |
|
| Videomodulen sitter nedsänkt i golvet bakom vä sidopanel i bagaget och har kontakterna pekandes ut emot bakljuset och en liten fläkt på ovansidan. | |
| OK du vet jag TACKAR men är det lika på BMW X5 -08 som på 5-serien. Jag frågar då jag inte har bilen hemma på ett par dagar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.