|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Är lite sugen på en e60 som är "Malachitgrün dunkel metallic". Vad tror ni om den färgen på en 5-serie? Är det någon som har en bild i dagsljus på en bil med den färgen? / Jens | |
Gemini__ |
Har tyvärr ingen bild på en E60. Men hade en Malachitgrön på en äldre 5-serie en gång i tiden, nämligen en M535:a. Gillar man grönt så är det en mycket fin färg. //Thomas |
|
Har tyvärr inte sätt den,men ett klassiskt 5-serie-färg-namn. Håller med Gemini_,grymt snyggt på E28. |
|
|
Här har du några bilder på den... Länk |
|
Gemini__ |
Riktigt läcker. Kul att ha en mer ovanlig färg dessutom. |
|
Absolut, grön lack och brunt läder är supersnyggt om jag får tycka. Ovanlig grön färg också. Ta den! |
|
|
Tänkte ta den, men den var redan såld :( Det blev en svart-metallic istället... inte helt fel heller. |
|
|
En gammal tråd....googlade på malachitgrun , finns inte många. Min bil har den färgen. Dessutom ljusbeige skinn. Ganska snygg kombination. Mvh// Länk Min bil |
|
|
Världens finaste Individual M5a i denna ljuvliga gröna färgen? samt mest utrustade? Det ser ut som den har ventilerat orange läder hehe, hela knappraden på mittkonsolen är full med knappar, ovanligt :D Länk Ovnliga Bmw färger: Länk Enjoy! |
|
|
Snygg färg! Laszlo, vilken fin E32 du har! (Jag har ev. en mkt fin E32 på gång, hoppas, hoppas) mvh/ Anders |
|
|
Tja Anders! Tack! Jooo; jag gillar min bil. Den är fin. Hoppas du lyckas med ditt köp! Riktigt fina E32-or börjar bli väldigt sällsynta nu för tiden. mvh/ Laszlo Länk Min bil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.