|
Sida 9 av 11
|
|
|---|---|
| Japp. Jag är lite osäker pga av avsaknaden av HiFi paketet. | |
| Kom nyss från bmw testade ljudet i en bil som inte har högtalarpaket. Måste nog fixa eftermarknads system. | |
|
Den här 335àn är ju riktigt snygg! 369`, kanske för mycket pengar...?! Länk |
|
| Den verkar vara lite för dyr enligt mig. Synd att den är grå. Jag letar efter en svart 335 coupe men det verkar inte finnas så många till salu. | |
|
Köpte bilen idag är så jävla glaaaaaaaaaaaaaaaaaaad. |
|
| köpte du den du brukar skriva om som saknade hifi paket? Vad betalade du? | |
| Under om man vågar köpa en tysklandimport? | |
|
Japp köpte den som saknar HiFi tycker ljudet duger ändå. 320 000 fulltankad;) Jag är sjukt nöjd vilken jävla bil. Väntar med trim till nästa sommar tror jag. Behöver er hjälp gubbar. Är det lätt att få bort hatthyllan. Tittade snabbt på den genom bakrutan såg att de fanns som 2 handtag en på varje sida. Är det bara lyfta ur? Varför jag frågar är för jag va hos ett företag som ska montera solfilm och de ville att jag skulle plocka bort den? En till fråga: Bilen servades vid 1600 mil tror det va i sep. Nu vid 1870 mil lyser den igen. Ska den redan få ny olja? |
|
| Äntligen, snacka om seg process... | |
| Skojjar du hehe | |
| Skämt å sido; Grattis - kul att du äntligen fick vad du ville! =) Men köpte du den bilen som du hela tiden pratat om i ifrågavarande tråd? Dvs. den bilen där du och köparen har gått fram- och tillbaka gällande prissättningen..? | |
| Såg nu att det var det, glöm tidigare inlägg... =) | |
|
Stort Grattis till bilen! Var ute och åkte 335i sedan igår och man blir helt salig, vilken motor! Ang. hatthyllan så ta upp det med din lokala bmw när du ringer eller stannar förbi och frågar om servicelampan, 270 mil låter inte korrekt! Akta bakdäcken och körkortet!! München |
|
| Behöver ju inte vara ett oljebyte det är frågan om, informationen går ju att få fram vad som skall servas i färddatorn mellan hastighetsmätaren och varvräknaren. | |
|
Munchen: Tack så mycket. Det är 6 mm kvar på bakdäcken så jag får nog byta ut de slutet mot sommaren. -Jonas- Menar du att de kan va något annat som ska bytas ut eller att de kan vara något fel? Bilen har stått i garage sen okt. Kan inte så mycket om bilen än ska läsa hela instruktionsboken i helgen. Förresten på vänster sida missar den att få med bältet fram. Händer ganska ofta tror ni de fixar de? Nybils garantin har gått ut. |
|
|
Sevak: Grattis, kul med ännu en medlem i 335-ligan! Handtagen du menar är nog dom som fäller ryggstödet. |
|
| Yes exakt, det kan vara fråga om mikrofilter, bromsbelägg eller något annat. Tror inte det är fel på bilen utan att det helt enkelt är dags att byta något, men du har ju fortfarande fri service så det är ju bara att åka förbi en återförsäljare! :) | |
|
Clubsport: Tack ska kolla närmare på det idag. Jonas: Det är kupefiltret som ska bytas. Någon som vet om de är svårt att få bort hatthyllan? Om nybilsgarantin gått ut fast man har fri service fixar dem små fel kostnadsfritt som tex. att på vänster sida missar bältesarmen bältet. |
|
|
Det tror jag inte. Men de tar nog gladeligen och fixar det mot ersättning. |
|
| dåligt av dem tycker jag om de inte fixar de kostnadsfritt. Ska beställa delar av dem för ca 6000:- | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.