AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
22.945

Betala för en Bmw 335i coupe

Sida 10 av 11
Bi
877
Big Tom RS4
Nissan GT-R R35
För att bältesbetjänten skall fungera klanderfritt krävs att själva bälteslåset vilar mot det lilla plaststoppet som sitter fastnitat på bältet.

// Thomas
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Fri service omfattar bara de delar som ingår i servicen, absolut inget annat. Garantin är fortfarande bara 2 år.

-Jonas-
320d XD F31 -15
Du kan alltid testa att söka goodwill för ditt problem, försöka kostar inget. :)
Idag fungerade det alla gånger. Men jag undrar om hatthyllan verkligen behövs demonteras av för att montera solfilm?
Fast du har reklamationsrätt i SE i 3 år.
Länk
Sevak:
Våren har kommit långt där du bor ser jag, här har vi 1dm nysnö! :o)
Clubsport: Om du läser under övrigt så ser du att jag skrivit att de är förra ägarens bilder och att jag ska ta nya när jag är klar med bilen.
Här har vi samma väder som du har:(
Sevak:
Förstod att det var förra ägarens bilder, skulle bara skoja till det.
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Clubsport, kollade bilderna på din 335i. På första bilden, är det vinterfälgarna som sitter på då?

Tycker de såg bättre ut än de gamla dynamic-fälgarna som många handlare verkar ha vinterdäcks erbjudande på. Så om det där är dina vinterfälgar är jag lite nyfiken vad du fick ge för dom.

Mvh Johan
Grelle:
Ja, det där är mina vinterfälgar som jag har haft på samtliga mina E90.
Dom passar bättre till den där färgen än till Titansilver.

Det är 3.5 år sen jag köpte dom ska se om jag hittar kvittot.

11520 kr för bara fälgarna.
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Okej, tack för infon. Trevliga vinterfälgar, fast kanske inte de lättaste att rengöra. (?)

Mvh Johan
Nej, det tar ett tag att rengöra dom. Borste är ett måste. Sommarfälgarna blir nog en fröjd att hålla rena.
Länk

Riktigt bra pris.
Jag hade köpt den du länkade till Sevak men det är tyvärr ingen coupe. Dessutom verkar bilfirman vara nystartade vilket ringer lite varningsklockor.
Hur svårt är det att finna en svart 335 coupe? Kom igen, någon måste sälja en till ett rimligt pris?
Mo
176
Moe
Cykel
Sevak: Tack för att du fortsätter kolla åt oss som ännu inte fått ändan ur ... :-). Mkt pris indeed! (fast ingen automat för mig).

Förvrigt är den riktigt snygg den som du köpte! Jag tycker färgkombinationen är hur snygg som helst! (har själv svart bil med rött skinn)

/v
Moe: Tackar jag är riktigt nöjd och hopppas få den klar denna månad. Har beställt alla delar.
Jag har ca 6 mm kvar pa mina bakdack. Kopte 2 nya bakdack idag exakt samma som jag har nu de man for fran bmw Bridgestone RE050 RFT tror jag de heter.
255/30-19 betalade 2800 kr for bada. Han jag kopte av ca att de kostar ca 4000 kr st. Va de ett bra pris jag fick?
Vet att de sporar.

Ps. Finns ej svenska bokstaver po denna dator.
Sevak:
Jag har Bridgestone Potenza på min bil och dom spårar ingenting på min bil iaf.
Lite spårar de men inte så mycket som alla säger. Men va de ett bra pris? Jag tycker de va riktigt billigt. Vad ska man ha för lufttryck i fram däcken 225/35-19 och i bak 255/30-19?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.