AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
22.946

Betala för en Bmw 335i coupe

Sida 1 av 11
Är intresserad av en Bmw 335i coupe

Årsmodell: 2007
Miltal: 1800 mil
Spacegrå
Korallrött läder
19 tums stjärneker 230
17 tums fälgar med vinterdäck (nya ej original fälgar)
Glastaklucka
Bmw larm
Borstad aluminium interiörlister
Helljusassistans
Pedaler i aluminium
Svankstöd
Ej modellbeteckning
*Comfortpaket*
Bmw Radio Professional Radio med CD
Farthållare med bromsfunktion
Pdc-bak
Armstöd fram
Automatisk avbländbar innerbackspegel
Belysningspaket
Förvaringspaket
Klimatautomatik
Regnsensor

Vad är rimligt att betala för den här bilen?

Runt 310-320.000 skulle jag tippa på.
glömt skriva att den har manuell låda.
Ingen mer som vet?
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Jag tror att Clubsport är rätt ute.Dom flesta Coupéerna ligger vel från ca. 350.000 på Blocket.Sen lite prut på det,så hamnar man vel rundt 310-320.000.
jag kan bara hålla med om vad tidigare sagt, runt 310-320´låter rimligt.
Lite beroende på säljarens behov av att sälja osv.
Jag tittade på en likvärdig, dock med 2500 mil och navi.
Den såldes för 300´, detta hos handlare.
Jag tror generellt att du kan ha lite mer is i magen om du inte måste köpa bil omg. Det verkar vara en hel del -07:or som kommer att bytas in under våren till -09:or och de vill handlarna garanterat inte ha en dag för länge i hallen. Jag tror att de säkert kan hoppa ner en bra bit till under våren!
Annars Lycka Till!

München
Munchen: 300 tusen för en coupe, 2500 mil och navi låter riktigt billigt.
Jag har tittat på blocket i 5 månader nästan varje dag. Det annonserades ut en 335d touring för 3 dagar sen för 325 rullat 1800 mil dagen efter va den borta. Men jag är endast intresserad av 335i coupe.
Jag har tänkt lägga ett bud på 300 tusen kr på bilen jag skriver om. Tycker han ska va nöjd med de. Bilen finns ej till försäljning nu på nätet. Hans annons försvann i slutet på nov efter den legat ute i 2 månader.
Do
190
Dorfmeister
BMW 320dxdrive touring msport 2021
SEVAK!

320.000 för en -07 med garanti kvar!

Bju honom en 300.000 och klipp till.
Den har tom Drag, vilket är nice att ha men inte betala för.

Länk

Es geht los...
Har pratat med han högsta bud ligger på 290 000. Men jag tycker den har rullat mycket 3600 mil.
Jag vill ha en lågmilad. Vet att 3600 är lite men men.
Den har riktigt fin utrustning. De kom ut en svart automat idag också för 325. Imorgon eller på söndag ska jag ge mitt bud på den bilen jag är spekulant på.
Jag har utrustninglistan på bilen jag är spekulant på.
Den har en utrustningskod 226 Sports suspension settings. Vad menas med detta? Jag hoppas inte de innebär bortfall av m-sportchassi som nästan alla bilar är utrustade med.

Bortfall av m-sportchassi har utrustning kod 225.

Söker jag på 226 hittar den inget. Någon som kan hjälpa mig?
Har googlat lite och har jag rätt betyder det att den är utrustad med sports suspension. Rätta mig om jag har fel.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Ja,det betyder nog sport-chassi.
Behöver er hjälp nu grabbar. Jag har lagt ett bud på 300 000kr på bilen och pratat med han i telefon fick hans svar idag, så här skrev han:

Hej, har funderat och lyssnat runt lite, har fått rådet att vänta in våren, dessutom börjar det bli brist på begagnat då nyförsäljningen nästan är borta.
Mvh .......

Är denna bil verkligen värd 310-320 som ni säger den saknar ju navi, dynamicpaket och något högtalarpaket.
Tycker ni jag ska vänta och se om han ändrar sig?

Jag tycker han ska va nöjd med 300 000 det är svårt att sälja en bil privat för den summan utan att kunna erbjuda finans. Sen är bilen 2½ år gammal då den är uttagen okt 2006 men den har endast rullat 1800 mil.
He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Vänta in våren du också Sevak, då är hans bil till salu för kanske 270 000 kr?!!Den lär ju inte öka i värde direkt ;)

Mvh/ Niclas
Tror faktiskt inte den går ner så mycket. Men jag skrev till han om du vill vänta in våran och chansa så får du göra det. Vem vet du kanske inte ens blir erbjuden 300 000. Jag tycker inte han borde tacka nej till 300 000.
Bad han att fundera igen. Våren är ju här om ca 1 månad. Tror ni de kommer massa 335i couper till salu inom ca 1 månad.
Vad tycker ni man ska betala för den?
Ni
54
Nitte Z4
645 cab M optik -04
X5 3,0d aeropkt -07
Mini cooper seven -07
Allvarligt talat sevak, om du har bjudit 300 000 och han accepterar 310 000 och du vill ha bilen så slå till, i det stora hela så är 10 000 skitsamma i sammanhanget, dock så får du sätta en yttre gräns där du vill hamna så det inte blir fler och fler "10 000 är skitsamma" yttringar.

Nitte z4: Vem har sagt att han accepterar 310 000? Jag fråga han igår vad han vill ha så vi får se när han svarar. Kanske ska bjuda 310 000. Jag ska lägga ner 30 000 kr på bilen efter inköp också.
Ni
54
Nitte Z4
645 cab M optik -04
X5 3,0d aeropkt -07
Mini cooper seven -07
sevak: du skrev om den var värd 310-320 så jag antog att han kunnat acceptera ett bud om 310. Som sagt, det är upp till dig hur mycket du vill ha just denna bil och så som jag ser det är 300 eller 310 en relativt smal sak i denna fråga. Du får ju lägga ut 30 K därefter oavsett om den kostar 300 eller 310.
Sevak:
Jag säger is i magen, bilen är ju inte "klockren" för dig, för då hade du slagit till direkt. OM han vill vänta in våren för att ev. få ut 10-20-30´ mer så låt han göra det. Jag tror inte han lyckas. Stå fast vid ditt bud, om det nu tar några veckor för honom att vilja sälja för 300´ så har ju du ännu lite tid på dig att hitta någon annan. Som jag sa innan så tror jag att det komer att finnas fler 335Ci till salu längre fram i vår när folk har ägt sina bilar i 2 år och vill köpa nyare bil.
Lycka till!!

München
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.