|
|
|
|---|---|
|
Tycker den här E65an på powerbörsen Länk känns ganska prisvärd om miltalet är äkta , kan ju inte tänka mig att det just nu är någon större rusning efter E65or och lite prutmån på plats finns säkert. Ser rätt trevlig ut på bilderna. "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" | |
|
Håller med dig till fullo wadel! Det tråkiga är fälgskrapet och att de sågat i plasten på vänster sida bak. Annars ser den väldigt fin ut både på in- och utsidan. Många av dessa vagnar som rullat 18-20.000 mil har oftast väldigt solkiga inredningar. Bilen gör sig som sagt väldigt bra med original 19" även om prefaceliften blev mycket snyggare. Bjud 140.000 kr. Kolla denna också: Länk Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
| Philip: Konstigt, den har aktiv styrning, något som inte fanns som option till E65 2002! | |
| E65 är kräkpiller, ganska fina kräkpiller iofs | |
| Och vem önskade den ovidkommande kommentaren! | |
|
steaman Såg också detta, kan det ha funnits som extra tillval alternativt är det väl en -03? henke lexus Tycker du e65 blev snygg -05? Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
|
Önskar och önskar det var bara en liten kommentar, ovidkommande får andra bedöma Sahlsten :Nej faceliften var inte någon höjdare tycker jag. |
|
|
Det kanske kom redan på de sista 2002-orna veckorna innan de ändrade årtalet ? Blir iaf. intressant att följa E65 marknaden nu när resan mot källaren har börjat , själv är jag helt inställd på F01 så fort den kommer ner lite i pris , ser man till E65´s utveckling av priserna kan man ju idag köpa 3-4 år gamla bilar för under 300 000:- , de har alltså tappat 700 000:- på 3-4 år - så fort man blir av med det första prishacket på F01 tycker jag de är köpvärda . En annan väldigt prisvärd E65a är : Länk Den har stått osåld runt ett halvår och de började ganska högt i pris typ 350 om jag inte minns fel, nu går priset bara ner och ner i ganska rask takt , tror faktiskt att man kan pruta på priset den står i för det verkar inte vara någon större rusning efter begagnade lyxbilar.... Den är iaf i ett bra skick och känns spontant som ett bra köp , kollat på den någon gång men det riktiga suget efter E65 vill inte infinna sig. Flera bilhandlare här i stan som "lockar" med en ränta på 4.95% , det kan man ju antingen skratta eller gråta åt nu när styrräntan är nästan avskaffad så tycker inte jag att 5% känns jättebilligt längre. "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
| Jag tror jag byter bil Länk . min bil Länk | |
|
WAN, bra pendlarbil du länkar till! |
|
|
wadel Kommer du att använda E65 som bruksbil 5 dagar i veckan? Diesel känns ju lockande om man exempelvis kör 3000 mil om året. Lite som jag tänker ang 728 för min del. Jag kör på sin höjd 500-600 mil om året med min 740 i dagsläget. Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
|
Sahlsten : näe det är ju sant , egentligen är jag väll mer för småbilar eftersom det mestadels är stadskörning och lite landsväg för min del .... "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
|
Någon som har varit och kollat på den första bilen i tråden? ______ |
|
|
Tyvärr inte, den är säkert redan såld. Bilarna har en tendens att ligga kvar på AP efter försäljning. Jag tycker den ser helrätt ut trots de dystra fälgskrapen. Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Det finns en tråd om denna bilen eftersom utrustningslistan inte stämde med vad som var skrivit i annonsen. Trådskaparen har jag för mig hade åkt långt för och titta på bilen och så stämde inte utrustningslistan. Hittar inte tråden längre.... |
|
Okej, den var troligen inte "fullutrustad" vilket trådskaparen förutsatte för att det stod angivet i annonsen. Hade skicket överensstämt med mina förväntningar hade jag lätt köpt den trots avsaknad utrustning. Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.