|
|
|
|---|---|
| Hej, funderar på att sälja pärlan och undrar vad man ungefär kan få ut för den. Har dålig koll på marknaden just nu. Bilen är svensksåld, M-paket, Navigation, 18" M-kopior med nya däck, fullservad (nyservad), elrollo och en del annat lull lull. Va tror Ni? | |
| Beros på hur bilen ser ut men med den knapphändiga infon så säger jag 80-90 kkr. | |
|
Jag håller med 3D...visserligen ganska bra utrustad, men navin är 4:3 och M-paketet är I (II är definitivt mer eftertraktat). Vad jag kan se på inredningsbilden, så är det sportstolar, och de verkar ha alcantaraklädseln (= M-paket), men det är den vanliga "sportratten"...kanske det inte ingick M-ratten i M-pkt I? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Stämmer bra ufo, M-ratten kom inte först till faceliften MY2002. Mvh/ Niclas |
|
|
Man kan ju få ett litet hum från den här sidan: Bilpriser.se -> Länk Bara att fylla i reg nummer ovh sedan komplettera med vad man har för utrustning, miltal osv. Provade på din med jag visste ju inte alla fakta och då hamnade det på mellan 97 000 - 105 000 kr. Testa själv! |
|
| En snabb titt på blocket stämmer ganska bra med vad VoidMain skriver. De flesta begär strax över 100'. | |
|
Jag försökte sälja min 330 -01, touring, automat, välutrustad, dock ej m-paket. 14500 mil. Annonserade både under sommaren och senare under hösten. Bästa bud var 95 tkr. För lågt tycker jag med tanke på vad man får för pengarna, men så har jag inte heller sålt bilen. |
|
|
När man ska sälja i dessa hårda tider är inget annat än underpris att räkna med...om man inte har nåt väldigt unikt då.. Har man lån kvar på bilen och inte är inte stort behov av försäljning är det bättre att behålla den ett tag å amotera av på lånet i stället. |
|
| Snygg färg.Håller med tidigare,kring 90´. | |
| Tack alla som svarat. Det är onekligen så att man får mycket bil för pengarna om man säljer för det priset. Jag kommer nog att gå ut med strax över 100 och inte sälja den för under 95. Jag har inga lån på den så det är ingen brådska att sälja. Dock har jag en annan bil på gång och köper förmodligen den till helgen det hade ju varit skönt att sälja hyffsat snabbt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.