|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu ville inte gubben sälja bilen =/ Bjöd 35k, men nix. |
|
|
Trist, men jag förstår gubben om bilen är fin! Du får fortsätta leta. |
|
|
Länk Länk Länk Länk |
|
|
Tack för annons tipsen gunnare! Den första såg intressant ut, fast jag inte letar efter Touring. |
|
|
hmm inte funderat på 523 ? tex Länk lycka till |
|
|
Tycker det känns mer bmw i de äldre. Har provkört en 523 en gång, och var inte särskilt nöjd över bilen. Men ska försöka hålla mig omkring 20.000kr, lägger bara mer pengar ifall det är en riktigt fin e34 t ex. |
|
|
Ännu ingen bmw hittad.. Varför ska det vara så svårt att hitta en fullsmäckad e34 525, manuell, diamantsvart, manuell växlad, skinninredning med träinslag, få ägare, låga mil, ej sönderstylad etc.. Kan hålla mig til nångång i maj, sedan köper jag nog det första bästa.. |
|
|
"Varför ska det vara så svårt att hitta en fullsmäckad e34 525, manuell, diamantsvart, manuell växlad, skinninredning med träinslag, få ägare, låga mil, ej sönderstylad etc.." Visst går de att hitta, men kostar mer än 20k, som du säkert har märkt själv. Jag tror du får antingen sänka dina förväntningar eller öka budgeten! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Som jag skrev lite tidigare bjöd jag 35k för en bil, men fick den ej. Så visst kan jag utöka budgeten för den rätta bilen. Men ont om fina e34 ändå =( |
|
|
Fortsätt leta! Ha lite is i magen bara. Jag har letat efter en passande E46 med M-paket i ett halvår nu. Hoppas jag har hittat nån bil innan semestern - kan inte tänka mig att åka genom Europa i en A6. Maken till obekväm och stötig bil får man leta efter, det är väl sportchassit som gör det. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.