|
|
|
|---|---|
|
Är det samma lådor från 94-01 och passar de alla modeller? Jag är inte ute efter någon utan undrar allmänt bara. kan man se om lådan är utbytt på något vis? jag har en 740 00:a | |
| Jag kanske är paranoid..men är det vanligt att trät på växelknoppen har skälsprickor på en oo:a kan förstå om det vore en 95:a? | |
|
Jag TROR att det är så här: 94-97 5hp30 96/97-01 5hp24. Står visserligen under mektips ;) Ang knoppen så är det lätt att dom springer om man råkar komma åt med något hårt. Min sprack på det viset. |
|
|
Min 99a har oxå sprucken knopp. Rejäla grejer? Inte precis..:P |
|
|
Se till att du får rätt grejer från bmw,om du skall byta oljetrågs-packning.De gav mig fel packning 3st ggr samt fel filter 2st ggr.Och nu faan svarar de inte på reklamationsavdelningen/ringer tillbaks efter 2 veckor..SKANDAL Kostade mig 1000skr xtra i bud-när lådan var tömd på olja,för att hinna fixa den.Slutade med att jag fick silikona lådan temporärt,och köra så i 5dagar tills de (hittade) några packningar som inte var märkta(vilket visade sig vara rätt).Skandal att de inte vet hur faan packningen ser ut på BMW SOLNA. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.