|
|
|
|---|---|
| Någon som vet var man kan få tag på det? Har kollat runt lite på de vanliga styling siterna. Men de har ju bara rymdskepps vingar och kjolar... Någon som vet? | |
| På bmw e28 är handtagen av aluminium, det går ju att blankpolera, men jag vet inte hur det der ut på e36:an! | |
|
På min gammla e12'a satt det kromade orginal, samma hantag som e28. //Ticco OO=00=OO __--------__ BMWCS # 4508 200SX OGS # 17 |
|
| Nu när du säger det, var det inte så att alla e28:or utan S-paketet hade kromade handtag? | |
|
Njae, var dom det? Jag har nog bara sett svarta på e28orna, men det är väl inte omöjligt. //Ticco OO=00=OO __--------__ BMWCS # 4508 200SX OGS # 17 |
|
| Jag är osäker. Men jag har för mig att jag har sett det. | |
| Dessa handtag finns att köpa på BMW (samma handtag som i Z3 och dom är kromade, kostar 245 kr styck) Det finns även kromade "låsknoppar". | |
|
E28:or har bara svarta handtag!Vare sig det är "S" packet eller inte.Det som var extra på "S" modellerna var att det inte var krom runt fönsterrutorna....kolla gärna in: www.hova.com eller Dalhelms..... Dom kanske har kromhandtag? |
|
| Mattig har kromade dörrhandtag för exteriört bruk. BMW har för interiör | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.