|
|
|
|---|---|
|
Farthållaren är helt död ! alla säkringar ok , har ingen aning om ev fel.... Någon med liknande probb som har lösningen eller någon ide?? Tack !!!!! | |
|
Det är inte så enkelt som det var på min, att vajern till farthållaren lossat, den sitter bredvid gasvajern. Fast det har du nog kollat iofs. =) /Jonas |
|
|
nej vajern är nog ok jag får ingen lampa som säger att den är aktiverad, ska den inte göra det??? gjorde det på min e39a ! |
|
| Njae.. På min M3 så lös ingen lampa när farthållaren va aktiverad o inte gjort d på nån av alla E36or ja haft! Tror inte dom har nån lampa som tänds.. Har iaf inte haft d på nån av dussinet ja haft :) Märks ju när den e aktiverad.. Bibehåller den inte farten eller den aktiveras inte alls? | |
| aktiverar ej vad jag änn gör !! minns ej riktigt om det lös på e36an vet att det gjorde det på e39an, jag köpte tillbaks min gammla m3a som jag sålt 1999-2000,och det enda som felar är farthållaren. | |
|
Sitter en brytare bakom både broms och kopplingspedal, funkar inte dessa funkar inte farthållaren ( så var det iallafall på E34) funkar dina bromsljus så fokusera på brytaren bakom kopplingspedalen Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.