|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur man ska koppla för att tvinga pumpen att pumpa upp bilen lite grand? Jag har provat att koppla direkt på pumpen med den spinner utan att det händer något. Provat att vända på polerna och den spinner så med utan att det händer något. finns det några fler ställen som man måste tjuvdra ström eller ska man vänta länge?? HJÄLP!! :) | |
PETER.O |
Hej,du måste även ge spänning till magnet-ventilen. Sitter på pumpen den med. Mvh Peter |
|
spelar det någon roll åt vilket håll man ger strömmen? polaritet mm mm? |
|
|
Det enklaste är om Du justerar givaren under bilen. Lossa och vrid på klamman som armen är fäst vid så får Du bilen att ändra höjd efter behag. Ulf W. |
|
| Ja, det vore ju en väg att göra, men nu har ju kontakten ruttnat sönder och jag tror inte att relät fungerar, så därför måste jag tvinga upp bilen så att jag kan köra den till verkstan. | |
| Nu har jag fixat kontakten tillfälligt, och det visade sig att pumpen började snurra. Hur snabbt ska bilen resa sig från botten läge? Ska det ta 1 minut? 5 minuter eller vad kan förväntas som normal tid att resa sig och få upp tryck innan jag sätter igång med fortsatt felsökning. | |
|
Det tar normalt bara 5-10 sekunder på min. Ulf W. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.