AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.930

Z4 M Roadster Alpinvit 07:a

Visa användare
147
Gegga
Bmw Z4 -09
Jag har en Z4 2,5 04:a nu men vill byta upp mig. Har hittat en på blocket.Från skaraborg. Pratade med killen som äger den. Han säljer den för att han köpt en ny M6 cab.
Jag har en hardtopp till min ,passar den också på M:en?

Såvitt jag vet ska det inte finnas mer än en sorts orginal-hardtop från BMW, vilket talar för att den passar på både vanliga Z4 och Z4 M.

Är det FMR061 funderar på? I så fall kan du slänga mig ett stycke PowerPost med din mailadress, har en del info på den eftersom jag en gång själv var spekulant på den. En del av den informationen är garanterat av intresse för dig som spekulant då jag ärligt talat inte tycker att nuvarande ägare är helt uppriktig i annonsen.
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Gegga, ska du byta upp dig så är det nästan så att jag måste haka på, men håller mig till Z3 :)
Fr
83
Fredrik H.
Boxster S - 03
Jag funderar på att köpa en z4 3.0 eller 3.0si och kommer använda bilen året-runt. Undrar om bilen måste vara "hardtop förberedd"? eller kan jag köpa vilken z4:a som helst och vara säker på att det går att montera en hardtop till vintern? :)
Visa användare
147
Gegga
Bmw Z4 -09
Bilen måste vara förberedd för att montera hardtoppen . Men de flesta bilar har de.
Antar att det är den läckerhet du pratar om..?

Länk
Visa användare
147
Gegga
Bmw Z4 -09
Ja den är det. Men vad tycker ni om priset ?
Den har inte den fetaste utrustningen. Jag är en putsnisse.Men tror att pianolacken är känslig ,är det någon som har erfarenhet av sådan instrumentering?

Wi
3
WilliamZ4
Z4 M Roadster
520TAM
Jag har en Z4 M svart 2000mil med all utr. Intresserad?
Finns i Borås!

Bi
155
Bilen
135i Cab Cobb E88 -09
Audi A6 2.0T Sedan -06
Z4 3.0 Roadster -04
Williamz4: Är det en M-roadster, finns den på någon annonssida?
Wi
3
WilliamZ4
Z4 M Roadster
520TAM
Bilen: Nej den finns inte på någon annonssida, intresserad?

Visa användare
147
Gegga
Bmw Z4 -09
Hej William
Jag har skickat powerpost.till dig .Du hade väl ute bilen på annons förra året?Då var z4m svart från Borås ute på Blocket.Det finns ju inte många i Borås till salu.

Om du tänker på en svart M Roadster med M6-fälgar, import samt utannonserad under sommaren/hösten 2008 så hade den rullat en bit över 3000 mil. Den annonserades både av en privatperson i Borås-trakten och av 7H Bil som ligger inte långt ifrån Borås.
Bi
155
Bilen
135i Cab Cobb E88 -09
Audi A6 2.0T Sedan -06
Z4 3.0 Roadster -04
Är det bilen som Freddesix beskirver?

trodde den blivit såld då den var borta från blocket.
Om WilliamZ4 uppger att hans bil gått 2000 mil och den svarta med M6-fälgar redan i somras rullat drygt 3000 mil kan det väl ändå inte handla om samma bil? Det vore ju ytterst märkligt om så var fallet...
Bi
155
Bilen
135i Cab Cobb E88 -09
Audi A6 2.0T Sedan -06
Z4 3.0 Roadster -04
där ser man, missade det. sorry
Wi
3
WilliamZ4
Z4 M Roadster
520TAM
Nej det är inte samma bil. Men vi rullade i samma stad. :-)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.