|
|
|
|---|---|
|
Detta bygge från Wasa bilsport har varit till salu så länge jag kan minnas. Vad vet ni om den? Varför sänker dom inte priset? Ingen verkar ju intresserad av den. Länk | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Den är för dyr helt enkelt. Bilen är välbyggd och ganska fin i övrigt,men som entusiast är den helt ointressant. Mvh Patrik |
|
En 80-talskärra som ser så 90-tal ut som det går, klart den är svårsåld. Inredningen är dock ganska trevlig. |
|
|
Men tiden talar för den,,för några år sedan känndes den som helt ointressant, men det unika med att vara one of a kind, kommer förr eller senare göra att den blir såld. Fälgarna är ingen dussinvara dom heller direkt, snarare unika även dom, men tyvärr vid ev. köp, skulle dom få dom ge plats åt något annat, bilen behöver "stylas upp lite" 17" RS-Hjul ev stripning som lyfter det lite mörka, orginal grill, det behövs krom på bimmern. |
|
|
Det är väl Arlanda bilcenter (Alla tiders bilar) som har den bilen. Den bilen har funnits där i några år nu. Jag köpte en 323 E46 av dem för 5, 6 år sedan. Ganska ok firma, men jag hade jäkla problem med 323'an. Ryckig gång och spruckna bakvagnsfästen. |
|
|
Jag förstår bara inte varför dom inte sänker priset. Måste vara dyrt att ha en bil i lager så länge. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.