|
|
|
|---|---|
| Ja, eftersom ingen varken här eller på BMW kan svara på om jag har fästen under innertaket att fästa lastnäts-fästen i så undrar jag om nå´n kan posta en bild på sitt innertak där bak där ni hänger fast lastnätet (ej galler). Det vore gott att få se hur själva fästet ser ut samt vart det sitter så kan jag en sista gång gå ut & söka med nål i mitt tak, om det finns nå´n fördjupning. Eller länk till nåt OEM som visar detta. . . . | |
| Det är nog faktiskt nr 6 som jag far efter, att veta vart i taket den sitter samt gärna åxå hur den ser ut. Då blir det lättare att söka efter vart den ska sitta. Jag har alltså inget som helst fäste för ett nät i taket på min bil idag. | |
|
Lätt för er att veta vad nr 6 är när jag inte postar länken . . . . . Länk |
|
|
Här tror jag att främre fästet skymtar även om det inte var den bästa bilden: Länk |
|
| Tack Anders. Det ger ju en vink om att fästet är infällt, även om det mest är det bakre fästet som är intressant, samt var det sitter placerat. /// Daniel | |
| Kolla länken: Länk | |
| Tack igen. Det verkar som att jag chansar på ett nät till bilen . . . . eller rättare sagt chansar på att skära upp lite i innertaket. /// Daniel | |
| Det gick bra med detta på min bil åxå- det fanns gänga & styrhål bakom innertaket. /// DP | |
|
Bra att det ordnade sig och blev hål på rätt ställe. Vet inte varför, men trådrubriken fick mig att tänka välsvarvade kvinnoben ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.