|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
|
Efter 3 år har bilen tappat i snitt 50%. det är verkligdeten. Du kan om du har tur få ut ca 250 tusen för din bil efter 3 år. //Stefan |
|
|
nae det förstår jag inte heller att dom har sådana priset egentligen , men tydligen så säljs dom , så varför inte ? =) haha jaså , så du blev imponerad av bilen säger du Sevak...hoppas dock verkligen att greppet osv berodde på väglaget o däcken...va det blött ute eller ? snö ? jösses , nu sitter man här , dagen innan och har 1000000 tankar i huvudet , ska man , ska man inte ... haha ... knepigt ... |
|
|
Det va inte blött och ingen snö. Men minus grader så lite halt va de ju? |
|
| Sevak> polare med handlaren alt. köpt bil där innan? Rätt schysst rabatt:) | |
| Aldrig handlat där innan. Han va riktigt trevlig först fick jag 8% sen gav han mig ett pris. Sen sa jag nej du kan släppa den för X kr då började han räkna med ett program på datorn och sa ja ok men kan absolut inte gå under det. | |
|
Sevak Bra rabatt! Vilken handlare var det? Vilken utrustning fick du? |
|
|
va det kontant eller hade du bil i inbyte ? =) fan , jag fick bara 8% :( |
|
|
Bmw segertorp tror jag de heter i sthlm. Utan bil i inbyte. Sen sa han att de går snabbt att få bilen nu 9 veckor han sa att en kille fick sin efter 6 veckor eftersom fabrikerna ej har mycket att göra. Dejan säg så här: Ger du mig 10% beställer jag den nu annars åker jag till en annan åf. Va bestämmd när du pratar. |
|
| Sevak vad blev listpriset på din 355i före rabatt? | |
| 460+57=517 | |
|
jag har ju sagt det till vissa , men jag har en bil i inbyte så det är inte så lätt :( dom säger bara , happ , åk till någon annan ... det som är det sjuka ... 9 veckor e ju typ 2.5 månad ... så det är ju ungefär va han sa till mig också, ,men får man den efter 6 så jävlar jublar man :) |
|
|
Solskyddsgardin bak är klart prisvärd om du inte tänker tona rutorna. USB och BT är kul ! |
|
| En fråga bara 335an jag är spekulant på har fått bränslepumpen utbytt pga av att den gick ojämnt på låga varv när motorn va kall. Är detta en för eller nackdel? Har läst att fler har fått bränslepumpen bytt. | |
|
Fördel att det ligger en nyare punmp i. Jag har läst mycket om pumpen och att många bilar fick byta den, speciellt i USA där jag läste om det här. |
|
Buspelle |
Högtryckspumpen var ett ganska frekvent problem på tidiga 335or. Min gav upp efter 1500 mil. Dock enl uppgift åtgärdat på nya bilar. |
| En till fråga om man vill byta till m-sport växelspak. Är de bara byta knoppen? Blir den den då lika låg som m-sport växelspaken? Har sätt att den kostar ca tusen lappen hos bmw. Är de ett svårt ingrepp? | |
| AUX är standard på 335 va ? under armstödet ... | |
|
Sevak: Den blir lika låg. TigerDejan: Svar Ja. |
|
|
Sevak: Bara att dra knoppen rakt upp, du får ta i ordentligt för den sitter rätt bra. |
|
|
@Clubsport Fan snart får du din kärra din jävel :P jag vill oooooooooooockså :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.