|
|
|
|---|---|
| hej jag har en e30 som jag skulle behöva byta stolar på, har fått tag i ett par stolar från en e36 men vet inte om dom passar. nån som vet? | |
DMZ |
Jag har tidigare sett en E30 med monterade E36 stolar, vet dock ej om de passade rakt av utan modifiering? |
| Passar inte rakt av, inte samma hålbild. | |
|
Tjena! Jag har gjort denna operation med min E30. en liten adapterplatta och flytta över hållaren till säkerhetsbältet är det som behövs. Jag gjorde plattan i 6mm järn och gjorde så varken bil eller stol behövde modifieras. Tänk på att sätta stolarna så nära dörrarna som möjligt, annars tar dom i mittkonsollen lite grand för E36 stolarna är bredare än E30. Lycka till! / J |
|
| jätte tack för svaren! mvh larsson_320i | |
|
Tjena, Du har väl ingen bild på adapterna lingandes någonstans? Är det nån annan som vet om det passar stolar från någon annan modell? |
|
|
KalleZaffe Vi bor ju i samma stad så slå mig en signal så kan vi ju ses och titta på adaptrarna :) 0761 47 09 88 / John |
|
|
Tjenna en bild på denna adptern hade inte vatt fel :).. blev sjukt sugen på slänga i ett par e36 stolar i E30:n nu :) |
|
| upp med bild : hade själv vleat göra samma sak | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.