|
|
|
|---|---|
|
Jag har sedan jag fick bilen haft problem med att gummimattan på passagerarsidan rullat ihop sig när man kör i väg. Det händer i princip alltid och jag har slutat att lägga den rätt numera, med följd att den svarta golvmattan under är lerig och tråkig. Jag har hela tiden tänkt att det bara är att åka in till handlaren och få en ny. I onsdags var jag inne hos min handlare och förklarade mitt enkla problem. Svaret jag fick var ganska oväntat, att felet var konstruktionsbetingat och att det var inget de kunde göra. De sa även att JAG kunde borra ett litet hål i mattan och sätta i en hake med ett kardborreband i framkant och ett dubbelhäftande kardborreband på bilens golv. För mig lät den lösningen som ett skämt. Men de stod fast med att det inte var något som de kunde göra åt saken. Jag tänkte att jag åtminstone kunde få ett par velourmattor som kompensation, slutade med att jag kunde få en bra rabatt. Ok, fine tänkte jag. Fick fakturan idag, 15%! Dvs. jag betalade 1000kr för att jag hade ett problem som inte blev löst på något sätt. Jag tänker nu lämna tillbaka mattorna och gå vidare med detta. Vilken väg tycker ni man ska gå? Och är det någon annan som haft samma problem? | |
Ghost Rider |
Det va det snålaste jag hört en gummi matta är väl inget att gnälla över det drabbar inget fattigt bolag direkt så nog tycker jag dom gott kunde gett dig en ny matta vänd dig till ARN Christer Andreasson |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.